خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

رانندگان خودروهای گرانقیمت در دام ۲ زن سارق

۲ زن جوان که با قرار گرفتن در مسیر خودروهای گرانقیمت و فریب راننده ها، آنها را بی هوش و اموالشان را سرقت می کردند، دستگیر شدند.

در پی چندین فقره شکایت در پلیس آگاهی مبنی بر این که ۲ زن جوان پس از فریب رانندگان خودروهای گرانقیمت و برقراری ارتباط با آنها، در مرحله بعدی با حضور در خانه رانندگان، آنها را با مواد مسموم کننده بی هوش و اموالشان را سرقت می کنند، موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

با شروع تحقیقات در این زمینه، این بار زنی میانسال با حضور در پلیس آگاهی عنوان کرد، هنگام خرید دارو در یکی از داروخانه ها با زنی جوان آشنا شدم که عنوان می کرد می تواند داروی مورد نظرم را برایم تهیه کند.

شاکی افزود: روز بعد زن جوان که با او در داروخانه آشنا شده بودم، با من تماس گرفت و گفت، داروی مورد نیاز مرا تهیه کرده است. به این ترتیب او را به خانه ام دعوت کردم و هنگامی که او به اتفاق یک زن دیگر به خانه ام آمد برایشان نوشیدنی آوردم و برای آوردن پول دارو لحظه ای این دو زن را تنها گذاشتم. وقتی نزد آنها بازگشتم، به اصرار یکی از لیوان های حاوی شربت را خوردم و بی هوش شدم.

زن مالباخته ادامه داد: چند ساعت بعد وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم پول های موجود در خانه ام به سرقت رفته و از مهمان های غریبه خبری نیست. با این شکایت و چهره نگاری از ۲ زن سارق، ردپای یک متهم سابقه دار به نام ندا (۲۸ ساله) شناسایی و در اقدام بعدی نیز محل سکونت دیگر متهم به نام ریحانه در خیابان ولی عصر جنوبی شناسایی و وی دستگیر شد.

با دستگیری ریحانه، وی همدست خود در سرقت را ندا معرفی کرد که این زن نیز دستگیر و در ادامه تحقیقات مشخص شد آنها همان ۲ متهم تحت تعقیب هستند که با قرار گرفتن در مسیر خودروهای گرانقیمت، رانندگان را بی هوش و اموالشان را سرقت می کرده اند. با صدور دستور قضایی، تحقیق از این دو متهم برای کشف تعداد سرقت ها و شناسایی مالباختگان آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *