خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

لیگ برتر فوتبال : خبر بد کی روش

meli

فهرست جدید شامل بازیکنانی است که در جام ملتهای آسیا برای تیم ملی به میدان رفته اند و تنها دو تغییر کوچک که یکی از آنها اجباری بوده است، حاصل جمع افکار کادرفنی تیم ملی برای دو مسابقه ای است که می توانست با حضور بازیکنان جوان تر شرایط بهتری برای آینده فوتبال ایران ایجاد کند.

میانگین سنی :
در این فهرست چند بازیکن بالای سی سال حضور دارند؟ بیایید بشماریم: جواد نکونام ( ۳۶ ساله ) ، امیرحسین صادقی ( ۳۳ ساله ) ، سید جلال حسینی ( ۳۳ ساله ) ، پژمان منتظری (۳۱ ساله ) ، آندرانیک تیموریان ( ۳۲ ساله ) ، حبیب گردانی ( ۳۰ ساله ) ، خسرو حیدری (۳۱ ساله ) ، هاشم بیگ زاده ( ۳۱ ساله ) ، مسعود شجاعی (۳۰ ساله ) .

اما بازیکنانی که با سن و سال مناسب و قابل قبول در جمع ملی پوشان حضور دارند ؛ وحید امیری ( ۲۶ ساله ) ،وریا غفوری (۲۷ ساله )، امید ابراهیمی (۲۷ ساله ) ، علیرضا حقیقی (۲۶ ساله ) ، سوشا مکانی (۲۵ ساله ) ، اشکان دژاگه ( ۲۸ ساله ) ، رضا قوچان نژاد ( ۲۷ ساله ) ، احسان حاج صفی ( ۲۵ ساله ) ،کریم انصاری فر ( ۲۴ ساله ) ، رامین رضاییان ( ۲۴ ساله )

پس می ماند جوان های واقعی که ۵نفر را شامل می شوند:

مسعود حسن زاده (۲۳ )، سردار آزمون ( ۲۰ ساله ) و علیرضا جهانبخش ( ۲۱ ساله ) ، علیرضابیرانوند ( ۲۲ ساله)، مرتضا پورعلی گنجی (۲۲ ساله)

میانگین سنی تیم ایران در حال حاضر ۲۷.۲۵ سال است اما نکته مهم این است که اگر قرار باشد تریب تیم همان ترکیب جام ملتها باشد ، این عدد به ۲۹.۵ سال می رسد . البته این به شرطی است که سردار آزمون در تیم اصلی نباشد و الا با سردار این عدد کاهش می یابد.

چند نکته

نکته مهم این است که ما فهرست تیم ملی را بر اساس سال ۹۳ ، منتشر می کنیم که با توجه به اتمام سال باید یک سال به این عدد اضافه کرد .

در تیم ملی فوتبال ایران ، چهره هایی حضور دارند که البته در دوران فوتبال خود زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده اند اما با توجه به برنامه ریزی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ ، هیچ آینده ای ندارند . جواد نکونام کاپیتان تیم ملی که قطعا با هر مربی دیگری به تیم ملی دعوت می شد و آندرانیک تیموریان ، هاشم بیگ زاده ، حبیب گردانی ، خسرو حیدری والباقی بالای سی ساله ها . نکته اینجاست که اغلب این چهره ها هم فصل خوبی را پشت سر نگذاشته اند . البته در مورد نکونام و آندو ، و البته سیدجلال حسینی موضوع متفاوت است .

در این فهرست بازیکنانی هم هستند که امسال دستاورد باشگاهی خوبی هم نداشته اند و این مسئله جا را برای انتقاد بازمی کند . اینکه بالاخره کی قرار است جوان های لیگ ایران در یک رقابت بزرگ تجربه تنه به تنه شدن با بازیکنان مهم را داشته باشند ؟

این فهرست هیچ سورپرایزی ندارد . یادمان باشد مسعود حسن زاده هم در اردوهای قبل از جام ملتها در فهرست نفرات حضور داشته و در یکی از معدود فهرست ها این لیست هیچ بازیکنی در خود ندارد که برای بار اول تجربه دعوت شدن را پیدا می کند .

این واقعیت را در نظر بگیریم که در نهایت محمد نوری ، قاسم حدادی فر ، کاوه رضایی ، یعقوب کریمی ، مهدی شریفی ، مهرداد جماعتی ، اسماعیل شریفات ، اکبر صادقی ، محمدرضا خلعتبری و در نهایت یکی دو چهره دیگر می توانستند در این فهرست باشند و این پیام خوبی برای لیگ ما نیست .تازه ، برای چند نفر از این چهره ها دلایلی منطقی برای دعوت نشدن وجود دارد که به رفتار آنها برمی گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *