خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود پلاگین نمایش انیمیشن در صفحات وب Adobe Shockwave Player 11.6.1.629

احتمالا در هنگام کار با اینترنت با مرورگرهای فایرفاکس و Internet Explorer پیغامی برای نصب پلاگین Shockwave Player از سایت Adobe‌ یا Macromedia دریافت کرده اید. این پلاگین برای مشاهده صفحاتی است که با نوعی انیمیشن صفحات وب شبیه به فلش طراحی شده اند. نام این نرم افزار برای همه وب دوستان آشناست.

چرا که با آن می توانند نسبت به انجام بازی های تحت وب ، رزونامه های کاری ، تفریحات و سرگرمی و تبلیغات اینترنتی بپردازند. بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر ، برای آنکه بتوانند از محتویات پویای تحت وب استفاده کنند ، این نرم افزار را نصب نموده اند و در واقع می توان گفت که این نرم افزار جزء تفکیک ناپذیری از وب و اینترت می باشد. کاملا با Windows XP SP2 همخوان بوده و دارای سیستم نصب کاملا جدیدی است. ضمنا قابلیت نصب نوار ابزار یاهو در اینترنت اکسپلورر را دارا بوده و از فایل های swf مربوط به فلش ۸ پشتیبانی می کند.

آیا می دانید تفاوت Macromedia Flash با Shockwave Players در چیست؟
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوب می باشد ، اما هدف از تولید آنها متفاوت بوده است. Flash Player برای ارائه کارهای تبلیغاتی و انیمیشن های تحت وب طراحی شده . لذا این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که حداکثر فشرده سازی را به شما ارزانی میدارد.

باید حتما Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *