خانه » سرگرمی » آموزش » آشنایی با انواع نسخه های بازی و کرک ها

آشنایی با انواع نسخه های بازی و کرک ها

کرک
هر زمانی که بازی منتشر میشود به عنوان نسخه ای خاص میباشد و اکثر ما گیمیر ها اطلاع خاصی از این نوع نسخه ها نداریم یا کرک هایی منتشر میشود که ما اطلاعات کافی در مورد این نوع کرک ها را نداریم و برای دانلود آنها سردر گم میمانیم و نمیدونیم چه نسخه ای بهتر است و یا چه نسخه بازی و یا کرکی به درد ما میخورد.در این مقاله شمارا با انواع نسخه های بازی و کرک ها آشنا خواهیم کرد که بعد از خواندن این بخش دیگر مشکلی برای دانلود بازی ها نداشته باشید.با برتر گیم در این مقاله همراه باشید.

نسخه های بازی یعنی چی؟

قطعا پیش اومده برای همه ما مثلا میخواییم بازی فیفا ۱۸ را دانلود کنیم یه سایت زده دانلود بازی فیفا ۱۸ نسخه CPY یه سایت دیگه زده دانلود بازی فیفا ۱۸ نسخه FITGIRL و ما میمونیم کدوم نسخه بازی به درد ما میخورد و همیشه سوال بوده کدام کرک بهتر از سایر کرک هاست.در اینحا در مورد تک تک این نسخه ها و کرک ها صحبت خواهیم کرد و برای شما توضیح خواهیم داد که فلان نسخه یعنی چی.

به ترتیب نام نام نسخه بازی را نام برده و هر کدام شامل زیر مجموعه میباشند که شما با کلیک بر روی هر بخش اطلاعات این بخش را خواهید خواند.

نسخه DEMO چیست؟

نسخه دمو همیشه اولین نسخه از یک بازی میباشد که منتشر میشود یعنی بخش از بازی که به عنوان نمونه منتشر شده تا گیمیر دانلود کند تست کند اگه اون چیزی که فکر میکنه هست نسخه اصلی را دریافت کند.

نسخه دمو رایگان هست.

نسخه Full Unlocked چیست؟

Full Unlocked نسخه کامل و نهایی بازی هست که شرکت ها منتشر میکنند اما فقط در صورت خرید CD KEY این بازی ها اجرا میشوند.

CD KEY چیست ؟

CD KEY نسخه ای از بازی نیست ، CD KEY یعنی خرید اکانتی برای اجرای بازی هایی که کرک نشده اند و پولی هستند.

نکته : همیشه نسخه Full Unlocked کرک میشود و یا هکر ها این نسخه را هک کرده و کرک آنرا منتشر میکنند.

 

خب تا اینجا با دو نسخه بازی آشنا شدیم حالا میریم به بخش کرک هایی که زیر مجموعه نسخه Full Unlocked هستند آشنا شویم که بخش مورد نیاز ماست.

توجه : کرک هایی که منتشر میشود فرق خاصی با یک دیگر ندارند یعنی بگیم این کرک بهتر هست یا آن کرک برای هر بازی یک نسخه کرک منتشر میشود که ما شمارا با نام آنها آشنا خواهیم کرد.

جالب هست بدانید که شرکت های بازی همه کار دارند میکنند تا بازی آنها کرک نشود به همین خاطر دست به دامان قفل بازی Denuvo شده اند که یک نرم افزار قفل گذاری قدرتمند میباشد.

این مطلب را هم بخوانید  برترین گیم های اندروید در ماه گذشته – آوریل ۲۰۱۸

کرک ۳DM چیست؟

کرک های ۳DM را یک تیم چینی منتشر میکند که یکی از فعال ترین ها در زمینه هک کردن بازی ها هستند.

اخیرا برخی شرکت های بازی با این گروه وارد مزاکره شده اند که بازی آنها را کرک نکنند تا ببنید در یک مدت چقدر تاثیر در فروش بازی آنها خواهد بود که این تیم برای اینکه بازی را کرک نکنند درخواست دریافت درصدی از فروش این بازی هارا کردند.

کرک CODEX چیست ؟

این گروه یکی از فعالترین گروه ها در زمینه کرک بازی های STEAM و UBISOFT هستند و بازی هایی با فرمت ISO هک میکنند.

یکی از بزرگترین کاراشونم کرک کردن بازی FIFA 17 بود

کرک SKIDROW چیست؟

کرک SKIDROW همیشه یکی از نام آشنا ترین کرک ها برای ما گیمر ها هست و یکی از قدیمی های امر هک بازی هم هستند.

اولین تیمی که توانست قفل قدرتمند Denuvo بشکند

کرک RELOADED چیست؟

یکی دیگر از فعالان در زمینه هک بازی هستند که از سال ۲۰۰۴ فعالیت میکنند.

شده بالای جونه بازی PES یعنی هر وقت بازی PES منشتر میشه اینا کرکش کردند :))

کرک PROPHET چیست؟

کرک PROPHET به چند زبانه مشهور هست که زیر نظر تیم RELOADED  هم فعالیت دارند کارشون اینه که بازی هایی که همراه با DLC هستند و یا چندین زبان دارند را به راحتی هرچه تمام کرک میکنند.

کرک CPY چیست؟

خب رسیدیم به اصل مطلب CPY یعنی محبوبه قلبه ما گیمیر ها و بلای جونه شرکت های بازی و قفل DENUVO

این مطلب را هم بخوانید  چگونه به یک گیمر حرفه ای تبدیل شویم

CPY یک تیم ایتالیایی هست که معروف ترین تیم کرک در دنیا میباشد و در حال حاضر میشه گفت قدرتمندترین و بروزترین تیم تو انتشار کرک بازی ها هستند.

قفل DENUVO که به سختی میشه هکش کرد اینا میان راحت هک میکنند.

قبلا شرکت DENUVO به این گروه گفته بود بگید چه باگی داریم ما که هکمون میکنید به در عوض ما مبلغ هنگفتی به شما میپردازیم

 

حالا که با این داستان کرک های بازی که فکر کنم تا حد خوبی باهاشون آشنا شدین

میریم سراغ نسخه های فشرده بازی که برای ما کاربران تو ایران خیلی لازمه (هزینه بالایی بابت دانلود نسخه پر حجم بازی نمیدیم)

توضیح : نسخه های فشرده سازی هم تیم های خاصی دارند که اونا کارشون در اصل این هست منتظر میمونند تا تیم هکری نسخه اصلی بازی را کرک کند و منتشر کند و سپس این تیم های فشرده سازی وارد عمل میشوند این بازی هارا همراه با کرک فشرده میکنند و منتشر میکنند که در زیر باهاشون آشنا میشویم.

نسخه FITGIRL چیست ؟

معروفترین نسخه بازی ها نسخه FITGIRL  میباشد که این گروه میاد بخش های اضافه در بازی مثلا زبان هایی که مورد نیاز نیست فیلم های ۴K اول و اخر بازی را که حجم بازی را زیاد کرده است حذف میکند و سپس با برنامه های قدرتمند بازی را فشرده میکنند.در این نسخه ها هیچ چیزی از خود بازی و نوع بازی تغییر نخواهد کرد فقط بخش هایی که حجم بازیو بالا برده کم میشود.

شما در نسخه FITGIRL نیازی به نصب کرک هم نیستید چون نصب راحت و آسانی دارند بازی نصب شده و کرک بازی هم به صورت خودکار نصب خواهد شد فقط زمان نصب بازی کمی بالاست.

نسخه COREPACK چیست ؟

این تیم هم هماننده FITGIRL  عمل میکند فقط با این تفاوت که سرعت عمل کمتری نسبت به FITGIRL  دارند.

این مطلب را هم بخوانید  سونی و قول یک بازی ترسناک برای PS5

نسخه BLACKBOX چیست ؟

همانند نسخه FITGITL هستند اما با این تفاوت که کرک بازی را باید جداگانه دانلود و نصب کنید.

 

خب اینم بخش نسخه های فشرد که آشنا شدیم.

حالا میریم یه بخش خاص که نسخه های خاصی از بازی را منتشر میکنند و اسمی دارند که کمتر برای گیمر ها آشنا هست با اونا آشنا میشیم.

نسخه Gold Edition چیست ؟

این نسخه ها یکی از بهترین نسخه های بازی هست به این صورت که شرکت منتشر کننده این نسخه ویژگی های خاص و امکانات بیشتری را در این نسخه برای خریداران این نسخه در بازی خود گذاشته است مثلا اصلحه های بیشتر قدرت بالاتر و غیره که شمارا یک سرو گردن نسبت به سایر رقبا برتر میکند.

اگر جایی این نسخه از بازی هارا دیدید تست کنید و بیشتر از بازی خود لذت ببرید.

نسخه Limited Edition چیست ؟

دقیقا همانند نسخه Gold Edition هست با این تفاوت که ممکن هست کمی امکانات کمتری نسبت به Gold Edition برای کاربران خود در بازی ها قرار دهد.

accordion dltitle DLC چیست؟

DLC آپدیت هایی هست که مستقیم خوده شرکت سازنده بازی ها برای گیم های خود منتشر میکند که شامل آپدیت بخش های از بازی و تکمیل بهتر بازی میباشد که قطعا یکی از لازمه های هر بازی داشتن آپدیت آن بازی هست که حتما باید DLC رسمی خود بازی دانلود و نصب شود.

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. میثم
    در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ :

    مرسی از اطلاعات خوب و عالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *