خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود Resident Evil Revelations 2 – شیطان مقیم ۲برای کامپیوتر

بازی Resident Evil Revelations ۲ جدیدترین نسخه از سری بازی های Resident Evil میباشد که توسط کپکام برای کامپیوتر منتشر شده است. این عنوان به صورت سریالی بوده و از ۴ قسمت تشکیل شده است که به صورت هفتگی منتشر خواهد شد.در بخش داستانی بازی، شما شاهد بازگشت شخصیت Claire Redfield خواهید بود که از وقایع شوم Raccoon City جان سالم به در برده و هم اکنون برای یک سازمان مبارزه با بیوتروریسم، تحت عنوان Terra Save فعالیت می کند. Moira Burton به عنوان دختر Barry Burton نیز حضور دارد.

این دو شخصیت طی حمله یک گروه ناشناس به Terra Save بی هوش شده و پس از بیداری خود را در یک جزیره می یابند.حال Moira و Claire با دشمنانی به نام Afflicted مواجه هستند و باید سعی کنند که از اینجا فرار کنند،Afflicted انسان هایی هستند که از آزمایشات مختلف ناقص بیرون آمده اند و هنوز بخشی از خوی انسانی خود دارند، با این حال بسیار تهاجمی می باشند و به هر کسی در اطراف خود حمله می کنند. این افراد زامبی های کلاسیک نیستند و تنها نوع دشمن در Revelations ۲ هم قلمداد نمی شوند.

برای اولین بار ما در سری Resident Evil شاهد اضافه شدن بخش Raid خواهیم بود ، در بخش Raid شما باید شخصیت و اسلحه های دلخواهتان و مرحله ی موردنظر را انتخاب کرده و در این مرحله سعی کنید حداکثر امتیازات را به دست آورید.بخش Raid از همان ابتدای عرضه ی بازی در دسترس خواهد بود ولی بخش Raid فقط به صورت آفلاین است و بازیکنان این بخش را فقط به صورت تک نفره یا split screen می توانند بازی کنند.

بازیکنان می توانند بین دو شخصیت اصلی بازی در هر زمانی سویچ کنند (جابه جا شوند) و همچنین می توانند بازی را به صورت co-op (همکاری دونفره) بازی کنند یعنی به جای اینکه یکی از شخصیت ها را هوش مصنوعی کنترل کند هر دو شخصیت را دو بازیکن کنترل کنند البته این قابلیت فقط به صورت آفلاین و به صورت split screen است و در این بازی co-op آنلاین وجود ندارد.

تریلر بازی :

عکسهای بازی :

سیستم مورد نیاز

OS: Windows® ۷
Processor: Intel® Core™ ۲ Duo E6700, AMD Athlon X2 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® ۸۸۰۰ GTS, AMD Radeon HD 3850
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 23 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® ۹.0c)
Additional Notes: Input: Mouse / Keyboard (Recommended: Xbox 360® Controller for Windows®)

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® ۷ / Windows® ۸
Processor: Intel® Core™ ۲ Quad 2.7 GHz, AMD Phenom™ II X4 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560, AMD Radeon HD 6950
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 23 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® ۹.0c)
Additional Notes: Input: Mouse / Keyboard (Recommended: Xbox 360® Controller for Windows®)

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی‌ها:
ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید.

 

دیدگاه ها 4 دیدگاه
  1. amireza
    در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ :

    سلام موقع اکسترت ارور میده

  2. M
    در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ :

    سلام عذر میخام من این بازیرو دان کردم و اکسترکت و نصب کردم بدون هیچ مشکلی اما هیچ پوشه کرکی وجود نداره گشتم و پیدانکردم ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. حسین
    در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ :

    میشه یه کمک بکنید من هیچ پوشه کرکی پیدا نکردم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *