خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کامپیوتر

Sniper Elite V2 هم عاقبت و هم بازسازی Sniper Elite است. این کارل فیرنبرن ، شخصیت اصلی بازی اول را می گیرد و در همان دوره عنوان اصلی تنظیماتی را ارائه می دهد. گیم پلی و سطح بازی کاملاً جدید است ، بنابراین فقط یک بازسازی است به این معنا که شخصیت و تنظیمات بازی اصلی را دوباره در نظر می گیرد. فیربرن یک نماینده آمریکایی در OSS (دفتر خدمات استراتژیک) است که به عنوان یک تیرانداز آلمانی مبدل شده و در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم در نبرد برلین در سال ۱۹۴۵ قرار می گیرد. در بازی اصلی ، او در مورد برنامه جنگ هسته ای آلمان به دنبال اینتل بود. در این بازی او نیاز به شکار دانشمندان موشکی V-2 آلمانی دارد.

این تیرانداز از دید اول شخص بازی می شود و تاکتیک ها و پنهان کاری ها را قبل از درگیری های مستقیم قرار می دهد. در بسیاری از مأموریت ها باید به طور یواشکی مکانی وارد شود و الگوهای حرکتی قبل از اقدام رعایت شود. خزیدن و پرتاب سنگ برای حواس پرتی نگهبانان امکان پذیر است ، اما نارنجک نیز وجود دارد. یک شاخص تهدید میزان مواجهه با فیربرن را نشان می دهد. اگر او مراقب نباشد زنگ خطر به صدا در می آید و آن نقطه تهدید دشمن طاقت فرسا می شود ، این نیز به دلیل محدودیت مهمات است.

در بسیاری از سناریوها نیز لازم است که عقب نشینی کنید و پس از آن ترک کنید. فرار ایمن با قرار دادن مین های مسافرتی ، انفجار به دام انداختن یک جسد یا کشیدن اجساد از دید خارج کمک می کند. همچنین می توان دزدکی حرکت کردن در اطراف ، به دنبال پوشش ، و به سرعت ظهور کرد. دشمنان نزدیک را می توان با یک اسلحه خاموش خارج کرد. در بیشتر مواقع ، به ویژه برای کشتار در مسافت های طولانی ، از یک تفنگ تیرانداز استفاده می شود. در آن لحظه دوربین به یک نمای اول شخص محدود تبدیل می شود. دقت از طریق ضربان قلب ، تنفس قابل تنظیم ، نیروی جاذبه و فاصله و بالستیک عمومی تحت تأثیر قرار می گیرد.

میزان واقع بینی برای بالستیک را می توان از طریق یک سطح دشوار کاهش داد. در بعضی از مأموریت ها نبردهایی با تک تیراندازهای دشمن انجام می شود و در این موارد حتی می توان از شبکه های آنها که به نور خورشید می تابند موقعیت آنها را آشکار کرد. حالت های مختلف بازی شامل تک نفره ، بازی های مشارکتی و چند نفره رقابتی است. بازی های مشارکتی شامل Kill Tally است که در آن باید امواج بی پایان دشمن در یک مسابقه با ساعت کشته شوند ، Bombing Run که در آن منطقه باید برای جستجوی قطعات برای تعمیر یک وسیله نقلیه شکسته قبل از بمباران محل جستجو شود ، Overwatch که یک تیرانداز با یک دیگر همکاری می کند عملیاتی برای مشخص کردن اهداف ، و کل مبارزات اصلی که همچنین می تواند با یک دوست بازی شود.

این عنوان در مقایسه با بازی اول شامل عناصر تیراندازان معاصر مانند پاداش امتیاز برای اقدامات و کشتارها (شبیه به بازی های Modern Warfare) و یک دوربین کش آهسته برای بازدید از راه دور با نمای اشعه ایکس برش آناتومیکی شبیه به یکی برای نشان دادن حملات استخوان شکن در Mortal Kombat 2011 استفاده شد. این دقیقاً نشان می دهد که گلوله از کجا وارد بدن شده و صدمه ای که به اندام ها وارد می کند. بازیکن تشویق می شود که شوت های دشواری مانند شلیک از طریق چشم به حریف را انجام دهد.

 

تریلر بازی Sniper Elite V2 :

تصاویر بازی Sniper Elite V2 :

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 SP1, 64-bit

Processor: Intel CPU Core i3-2100 or AMD A8-5600K

Memory: ۴ GB RAM

Graphics: AMD Radeon HD 5570 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB)

DirectX: Version 11

Storage: ۱۵ GB available space

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-bit

Processor: AMD Ryzen 5 1500X or Intel CPU Core i7-3770

Memory: ۸ GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX570 or Nvidia GPU GeForce GTX 1070

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

۱- آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال کنید.

۲- فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

۳- بازی را نصب کنید.

۴- فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. میلاد
    در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ :

    بازی خوبیه تموم کردم عالی بود آخرش یه ژنرال ارتش پیر که داره با ماشین میره میزنه میکشه تموم میشه ممنون از سایت خوبت داش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *