برای اجرای بازیهای wii روی نرم افزار Dolphin Emulator از این آموزش استفاده کنید
نرم افزار Dolphin Emulator را از اینجا دانلود کنید.
فایل را از حالت فشرده باز کنید
فایل Dolphin رو اجرا کنید مطابق شکل زیر

و open را بزنید

و فایل مربوط به بازی را انتخاب کنید و open را بزنید

و بازی اجرا میشود از بازی لذت ببرید
آموزش اجرای بازی Wii با Dolphin Emulator :

با سلام خدمت شما دوست عزیز من امولاتور دلفین وبازی کشتی کج 2013 رو از سایت شما گرفتم مشخصات بازی با سیستم من سازگار است اما هنگام اجرای بازی تصویر کمی کند است وصدا اصلا واضح نیست وبازی درست اجرا نمیشود خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید چون این بازی را خیلی دوست دارم با تشکر از شما دوست عزیز
سلام ببخشید سیستمم ویندوز 7 هست و 32 بیتیه و رمش 4 گیگ هست وقتی وارد DSPTool میشم یک چیزی میاد میره و خود دلفین هم ارور میده ارور سیستم مشکلش چیه میشه لطفا بگید ممنونم