خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

موزیک زیبای کارتون جیمبو jimbo

کارتون زیبای جیمبو هواپیمای کوچولو این کارتون یکی از کارتون های دوست داشتنی ،‌محبوب و قدیمی می باشد . این کارتون ماجرای یک هواپیمای کوچولوست که در یک فرودگاه با دوستانش مشغول به کار می باشد .
این هواپیما علی رغم جثه کوچکش ،‌ کارهای بسیار بزرگی انججام می دهد و در مواقع بحرانی بهترین کمک برای فرودگاه می باشد 

وقتی اسم این کارتون می‌آید، قبل از اینکه موضوع داستان‌هایش به یادمان بیاید، تصاویر تیتراژ کارتون با موسیقی به‌یادماندنی‌اش در ذهنمان تداعی می‌شود، در حالی که جیمبو در حال گذر از مزارع است، گوسفندها، گاوها و حتی جوجه کلاغ‌هایک‌صدا می‌گویند؛ «جیمبو». به فرودگاه که می‌رسد، به‌علت سرعت زیاد و در ارتفاع کم، شیشه‌های برج مراقبت می‌شکند و مسوول برج فریاد می‌زند؛ «جیمبوووو آآ»جیمبو، هواپیمای سخنگوی کوچکی است که در اصل قرار بوده جمبوجتشود، منتها چون طراحش فرق بین سانتیمتر و اینچ را نمی‌دانسته، قد و قواره‌اش کوچک شد.

 داستان در فضای باند فرودگاه و کنار شخصیت‌های دیگر کارتون می‌گذشت. تامی (کامیون دوکابینه)، کلود (ماشین آذوقه)، آماندا (ماشین مسافری)،فیل (ماشین سوخت)، سامی (پلکان) و هری (هلی‌کوپتر) و رئیس فرودگاه که در هیچ موردی با جیمبو تفاهم نداشتند و در هر قسمت ایع می‌شدند.این کارتون انگلیسی در سال ۱۹۸۷ در کمپانی پیترمداکس به کارگردانی کیث لرنر ساخته شد.خالقان، موسیقی جذاب کارتون راجر و گوین‌گرین‌اوی هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *