خانه » نرم افزار » دانلود نرم افزار OpenIV 4.0 برای بازی GTA

دانلود نرم افزار OpenIV 4.0 برای بازی GTA

آگه شما هم اهل ویرایش بازی‌های GTA مخصوصاً GTA IV باشید حتماً با نرم‌افزار OPEN IV آشنا هستید. شما می‌توانید با کمک این نرم‌افزار وارد فایل‌های بازی شده و حتی فایل کوچک‌ترین اشیا در بازی رو مثل درخت , موبایل , ماشین و… را پیداکرده و آن‌ها را استخراج‌کنید یا برعکس فایل‌هایی که خودتان ویرایش کرده‌اید را جایگزین آن‌ها کنید. در ادامه می‌توانید این نرم‌افزار را بازی محبوب GTA V دانلود کنید و ویرایش این بازی را آغاز کنید.

نکات و راهنما:

آموزش نصب:

مرحله اول:

  • قبل از شروع هر کاری ابتدا به اینترنت وصل شوید. بعد بر روی ovisetup.exe کلیک کنید. حال با یک صفحه لودینگ مواجه خواهید شد. بلافاصله بعدازآن، از شما زبان موردنظر را خواهد پرسید. English را انتخاب کرده و Continue رو بزنید. بعد از لودینگ به صفحه قوانین خواهید رسید. تیک پایین را فعال کنید و دوباره Continue رو بزنید. حالا بر روی Install Now کلیک کنید.

مرحله دوم:

  • درصورتی‌که می‌خواهید آیکون این برنامه در دسکتاپ شما ایجاد شود، Customize را بزنید و در صفحه جدید تیک موجود در قسمت Create desktop icon را فعال کنید و بعد Install Now را بزنید.

مرحله سوم:

  • حال از شما یک سؤال خواهد پرسید که “فایلی با حجم حدوداً ۲۴ مگابایت دانلود خواهد شد. آیا مایلید ادامه دهید؟”. در اینجا Yes را بزنید و منتظر بمانید تا مراحل دانلود تمام شد.
  • خوب شما با موفقیت نرم‌افزار OpenIV را نصب کردید. حال برای استفاده از این برنامه مراحل زیر را طی کنید:

مرحله چهارم:

  • OpenIV را اجرا کنید. در اولین قسمت از شما می‌خواهد که بازی موردنظر خودتان را انتخاب کنید. در این لیست سه بازی وجود دارد: GTA IV و GTA EFLC و Max Payne 3. برای مثال من بازی GTA IV را انتخاب کردم و روی آن کلیک کردم. بعدازاین کار وارد بخش دیگری خواهید شد. ممکن است از شما نامتان را بخواهد. اسم خودتان را وارد کنید و بعد Continue را بزنید. بعد از شما مسیر بازیتان را خواهد پرسید. روی Browse کلیک کنید و مسیر بازیتان را انتخاب کنید. اگر مسیر درست وارد کرده باشید، نوشته‌ای سبزرنگ ایجاد خواهد شد که در آن نام و ورژن بازیتان وجود دارد. برای مثال برای من نوشته زیر ظاهر شد:

Successfully: GTA IV, version 1.0.7.0

OpenIV can work with this file.

مرحله پنجم:

  • در آخر بر روی Continue کلیک کنید. کار شما تمام شد و می‌توانید از این برنامه برای ویرایش بازی خود استفاده کنید.
  • ازاین‌پس وقتی این برنامه را اجرا کردید، فقط کافی است بازی خود را انتخاب کنید تا وارد صفحه اصلی شوید.

نکته: حتماً قبل از نصب برنامه و ماد، از بازیتان بکاپ تهیه کنید.

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. pingback دانلود پراید سایپا 132 برای GTA 5 - San Andreas - دانلود بازیهای کامپیوتر

  2. سروش‌مهرور
    در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ :

    سلام این که اینترنت میخواد برا نصب من نمیتونم به اینترنت وصل شم تو کامپیوتر جکار باید بکنم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *