خانه » بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی X Plane 11 برای کامپیوتر

دانلود بازی X Plane 11 برای کامپیوتر

X Plane 11 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال ۲۰۱۷ توسط Laminar Research ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سازندگان این بازی کامپیوتری جدید، سعی بر آن دارند تا یک شبیه‌سازی بسیار دقیق و نزدیک به واقعیت از دنیای خلبانی هواپیما برای شما به ارمغان آورند. از زمانی که انسان موفق شد از زمین جدا شده و در آسمان‌ها سفر کند، بسیاری از افراد علاقمند به پرواز با هواپیما و رشته خلبانی هستند. اما اگر به دلایل مختلف شما امکان تجربه خلبانی را در دنیای واقعی پیدا نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم لذت واقعی آن را در شبیه‌سازی بسیار عالی بازی X Plane 11 تجربه کنید!

آینده‌ی سری بازی‌های سبک شبیه‌سازی اینجاست! اکنون نسخه جدید بازی X Plane با جزئیاتی بسیار بالا و و محتویات واقع‌گرایانه و مدرن در اختیار شماست. این بازی به شما این توانایی را می‌دهد که بر فراز شهرستان‌های مختلف کشورهای گوناگون از سراسر جهان، به خلبانی هواپیما پرداخته و خودتان را برای یک ماجراجوئی جذاب سرگرم کنید. نسخه جدید و ۲۰۱۷ این بازی را همراه با DLC‌های شبیه‌سازی هواپیما با سناریوی آفریقا، آسیا، اروپا، استرالیا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی، هم اکنون به صورت کرک شده می‌توانید دانلود کرده و از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی X Plane 11 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

آینده شبیه سازی پرواز اکنون است. X-Plane 11 شبیه ساز دقیق، واقع گرایانه و مدرنی است که منتظرش بودید. جدید در X-Plane 11 یک رابط کاربری کاملاً بازطراحی شده و بصری که راه‌اندازی و ویرایش پرواز شما را آسان می‌کند. کابین‌های سه‌بعدی قابل استفاده و مدل‌های بیرونی فوق‌العاده با وضوح بالا برای همه هواپیماهای موجود. یک موتور افکت جدید برای نور، صداها و انفجارها. اویونیک واقعی: همه هواپیماها درست خارج از دروازه آماده IFR هستند. فرودگاه‌های شلوغ و «زنده» با یدک‌کش‌های پس‌بک و کامیون‌های سوخت رومینگ که می‌توانند هم هواپیمای شما و هم هواپیماهای هوش مصنوعی شبیه‌ساز را سرویس کنند. ساختمان‌ها و جاده‌های جدید برای شبیه‌سازی بهتر شهرهای اروپایی

 

تریلر بازی X Plane 11 :

تصاویر بازی X Plane 11 :

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8.1, or 10, 64-Bit
Processor: Intel Core i3, i5, or i7 CPU with 2 or More Cores, or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11-Capable Video Card from NVIDIA or AMD w/512 MB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB Available Space
Sound Card: Default

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8.1, or 10, 64-Bit
Processor: Intel Core i5 6600K at 3.5 GHZ or Faster
Memory: 16 GB RAM
Graphics: DirectX 12-Capable Video Card From NVIDIA or AMD w/4 GB VRAM
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 65 GB Available Space
Sound Card: Default

راهنمای نصب

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *