خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود بازی Star Wars Starfighter برای کامپیوتر

جنگ ستارگان

بازی STAR WARS Starfighter از عناوین استودیوی Lucasfilm، خالق سری بازی های کلاسیک جنگ ستارگان با سبکی شوتر، شبیه سازی و علمی تخیلی می باشد که توسط کمپانی Disney در سال ۲۰۰۱ منتشر شده است. شجاعت، مهارت، افتخار. به سه خلبان قهرمان starfighter بپیوندید تا ریسک و خطر مرگبار در فضای عمیق و ماموریت های سیاره ای را به جان بخرید و سیاره Naboo را نجات دهید.

بازی به شما امکان می دهد تا در قالب پرواز در یک چپتر منحصر به فرد در جهان جنگ ستارگان با بیش از ۲۰ نوع فضاپیما و یا به اصطلاح starship واقع گرایانه و رندر شده ی سه-بعدی در میان ۱۴ محیط جذاب و مختلف در هوا و فضا به نبرد هوایی بپردازید.

ماجراجویی و سفر دراز شما از سیاره سرسبز Naboo آغاز می شود و در زمان درگیری و حمله به Droid™ Control Ship با الهام از تصاویر متحرک سری Star Wars™ Episode I: The Phantom Menace به اوج خود می رسد. در این بازی شما در لباس خلبان تازه کار Naboo Rhys Dallows، مزدور Vana Sage و دزد دریایی بیگانه Nym، نقش پردازی می کنید در حالی که سعی در متحد کردن صوری آنها علیه یک هجوم غیرمنتظره به یک سیاره صلح آمیز را دارید. ضمن اینکه برای نجات Naboo پرواز می کنید، مهارت نبرد خود را در برابر بیش از ۵۰ وسیله نقلیه از جمله سفینه های بمب افکن فدراسیون تجارت، تانک های زرهی، دروید های جنگنده و تجهییزات بی سابقه نظیر Protector مرگبار، Scarab و Dagger محک خواهید زد.

تصاویر بازی Star Wars Starfighter :

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP/Vista/7/8/10
Processor: ۳۵۰ MHz Pentium II, Athlon class, or equivalent CPU
Memory: ۶۴ MB RAM Required. 128 MB RAM Required for Windows 2000 and XP
Graphics: ۱۶ MB DirectX 8 compatible PCI or AGP video card
DirectX®: DirectX 8.0 or greater
Hard Drive: ۶۲۰ MB
Sound: ۱۶-bit

راهنمای نصب

آنتی ویروس خود را خاموش کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *