خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود بازی Silent Hill 4 The Room

Silent Hill 4 The Room همانطور که از نامش پیداست نام چهارمین نسخه از سری بازی های محبوب ژانر ترس و بقا می باشد که در ایران با نام تپه خاموش ۴ شناخته می شود. تیم سایلنت همچون نسخه های پیشین وظیفه ی ساخت این بازی را بر عهده داشته است. تپه خاموش ۴ در سال ۲۰۰۴ و یک سال پس از نسخه ی سوم برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۲، پلی استیشن ۳ و ایکس باکس منتشر گردید. بازی که باز هم توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد زمینه را برای ساخت عناوین بعدی نیز هموار نماید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

تریلر بازی :

 

 

 

با وجود مورد توجه واقع شدن نسخه ی چهارم از سری بازی های سایلنت هیل اما این توجه به مانند سه بازی قبلی نبود و به نوعی نسخه ی چهارم را می توانیم شروعی بر سقوط این مجموعه بازی محبوب بدانیم. در این بین نسخه ی رایانه های شخصی بازی با دریافت امتیاز ۶۷ در متاکریتیک ضعیف ترین نسخه ی عرضه شده نسخه ی چهارم به حساب می آید. البته سایتی مثل گیم اسپات به بازی نمره ی خوب ۷٫۹ را اعطا کرد و آن را هم چنان عنوانی قابل قبول دانست، اما به هر حال نمی توان از سقوط این بازی نسبت به نسخه های پیشین سخن به میان نیاورد.

سایلنت هیل ۴ عنوانی قابل احترام

قطعا Silent Hill 4 The Room بازی خوبی است اما به شرطی که انتظار عنوانی فوق العاده همچون نسخه ی دوم را نداشته باشید یا آن که هیجان موجود در نسخه ی سوم را از این بازی طلب نکنید. سایلنت هیل ۴ بازی خوبی است که در سرگرم کردن مخاطب های علاقه مند به ژانر ترس و بقا موفق است اما متاسفانه نمی توان آن را انقلابی دیگر در بازی های ژانر وحشت به حساب آورد. اگر انتظارات خود را از این بازی پایین بیاورید قطعا با یک بازی جذاب رو به رو خواهید شد.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 98/ME/2000/XP
Processor: Pentium 3 @ 1 GHz
Memory: 256 Mb
Hard Drive: 5 Gb free
Video Memory: 32 Mb
Video Card: GeForce 3 Ti / Radeon 8500
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 8.1

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 98/2000/ME/XP
Processor: Pentium 4 @ 2 GHz / Equivalent
Memory: 512 Mb
Hard Drive: 5 Gb free
Video Memory: 64 Mb
Video Card: GeForce 4 Ti / Radeon 8500
Sound Card: DirectX Compatible

 

دیدگاه ها 3 دیدگاه
  1. DICK GRAYSON
    در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ :

    این چرا میگه پسورد اشتباهه ؟ من این رو زدم میگه اشتباهه https://www.kookdownload.com

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *