خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود بازی Sekiro Shadows Die Twice برای کامپیوتر

دانلود بازی Sekiro Shadows Die Twice برای کامپیوتر

انتقام مسیر دنیایی از خشم و خون را هموار می‌کند و این خشم تا ریختن آخرین قطره خون آرام نمی‌گیرد. میازاکی بعد از چندین نسخه فوق‌العاده از سری Dark Souls حالا ما را میهمان یکی از جدیدترین و عجیب‌ترین بازی‌های جدید خودش به نام Sekiro: Shadows Die Twice کرده است و روح سری بازی Souls را نیز در آن دمیده است و شاهد نبردهای جذاب و خشن هستیم. سکیرو یک شینوبی وفادار به استادش است و جلوی چشمانش شاهد سوختن جزءبه‌جزء معبد و گروگان گرفتن استادش می‌شود و این خشمی عظیم را در او برمی‌انگیزد و با فکر انتقام راه دورودرازی برای بازپس‌گیری روزهای شیرین خود در کنار استادش پیش می‌گیرد.

 

تریلر بازی :

 

 

 

بازی ما را به قرن شانزدهم میلادی و دوره سنگوکو می‌برد و همان‌طور که گفتیم، کنترل یک شینوبی به نام سکیرو به ما داده می‌شود و بعد از حمله‌ای عظیم توسط گروه سامورایی‌های آشینا به معبد مقدسشان و گروگان گرفتن استاد، سکیرو به دام می‌افتد و دستش از بیخ توسط رهبر گروه دشمن قطع می‌شود. او که دیگر جان در تنش نمانده است آرام بی‌هوش می‌شود و وقتی‌که بیدار می‌شود، دستش با یک بازوی جادویی جایگزین شده است و یاد افسانه گرگ یکدست می‌افتد و برای خون‌خواهی، آماده از بین بردن تک‌تک سامورایی‌های حریف می‌شود. این بازوی جادویی کمی آینده نگرانه است و می‌شود ابزارهای مختلفی روی آن سوار کرد و به‌نوعی حس و حال دست رباتیک رئیس در Metal Gear Solid 5 را دارد. انتقام تنها چیزی است که در این روزهای تاریک برای سکیرو باقی‌مانده است.

قلاب بازی یکی از مهم‌ترین بخش‌های گیم پلی است و با استفاده از آن می‌توانید خود را به بالادست بکشانید و به این‌طرف و آن‌طرف بپرید و آزادی عمل زیادی در اختیار شماست و می‌توانید با استفاده از طناب و قلاب به هرجایی که دلتان بخواهد بپرید و روی سر دشمن خراب شوید. مبارزات در بازی Sekiro: Shadows Die Twice به طرز عجیبی سریع است و باید به سریع‌ترین شیوه خنجر در قلب دشمن بنشانید و حتی می‌توانید از قلاب خود برای از پا درآوردن دشمنان استفاده کنید. بازی ما را با تقابل جنگجویی سریع و فرز در برابر سامورایی‌های سرسخت آشنا می‌کند و تا می‌توانید باید به دشمن ضربه وارد کنید و در آخر با حرکتی خشن کارش را بسازید. بازوی مصنوعی سکیرو فوق‌العاده به‌دردبخور است و می‌توانید با استفاده از آن آتش درست کنید و دشمن را غافل‌گیر کنید یا اینکه از فاصله دور دخل آن‌ها را بیاورید.

Sekiro: Shadows Die Twice مسیر کاملاً متفاوتی با دیگر بازی‌های استودیو دارد و بوی مرگ بیشتر از همیشه حس می‌شود. مبارزات بازی حس فوق‌العاده‌ای دارند و هیجان را تا آخرین حد خود بالابرده‌اند و همین در کنار داستان بی‌نظیر بازی، عنوانی خاص و به‌یادماندنی را تولید کرده است. سکیرو تماماً پر از حس خشم و انتقام است و این شما هستید که باید برای بازپس‌گیری شرف و افتخارتان بجنگید و قبل از شروع به کشتار یادتان باشد، خون می‌آورد.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-2100 | AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64-bit | Windows 8 64-bit | Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-2500K | AMD Ryzen 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

۱- آنتی ویروستان خاموش شود.

۲- فایل دانلود شده را با برنامه WINRAR از حالت فشرده خارج نمایید.

۳- با اجرای SETUP مراحل نصب را به پیش ببرید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *