خانه » بازی » بازی کامپیوتر » اکشن » دانلود بازی Resident Evil Village برای کامپیوتر

دانلود بازی Resident Evil Village برای کامپیوتر

Resident Evil Village یک بازی ترسناک بقا است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این دهمین قسمت اصلی از سری Resident Evil و دنباله روایی Resident Evil 7: Biohazard 2017 است. بازی Ethan Winters را دنبال می‌کند که پس از یک برخورد سرنوشت‌ساز با کریس ردفیلد، خود را در دهکده‌ای پر از موجودات جهش یافته می‌بیند تا دختر ربوده شده‌اش را پیدا کند. در حالی که Village عناصر اصلی ترسناک بقای سری را حفظ می کند، بازی در مقایسه با نسخه قبلی خود گیم پلی اکشن گراتری را اتخاذ می کند. Resident Evil Village یک حالت چند نفره آنلاین نیز دارد. این بازی در رویداد رونمایی پلی استیشن ۵ در ژوئن ۲۰۲۰ معرفی شد و در ۷ می ۲۰۲۱ برای ویندوز، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و Stadia منتشر شد. بازی به طور کلی نقدهای مطلوبی دریافت کرد،
بار دیگر در نقش Ethan Winters، شخصیت اصلی گمنام و بدون صورت شماره قبل، بازی خواهید کرد. او که پس از وقایع خطرناک و هولناکی که در آمریکا با خانواده Baker داشت، به همراه همسر و دختر نوزادش زندگی آرامی را تجربه می‌کند؛ اما این آرامش عمر کوتاهی داشته و تیمی با رهبری Chris Redfield به منزل او هجوم آورده و با کشتن همسرش، دختر نوزادش را نیز دزدیده و خودش را بی‌هوش می‌کنند و به روستایی مرموز و شوم منتقل می‌کنند. حال Ethan برای یافتن و نجات دادن دخترش باید دوباره ماجراهای هولناک و مهیجی را در این روستا پشت سر بگذارد و علت هجوم به خانه‌اش را هم بفهمد.

اتمسفر قوی همواره از نقاط قوت سری Resident Evil بوده که اینجا هم به‌خوبی آن را مشاهده می‌کنید. دنیای بازی چندین منطقه مختلف دارد که هرکدام با سبک و سیاقی منحصربه‌فرد ساخته‌شده‌اند و خود روستا به‌عنوان منطقه مرکزی شناخته می‌شود. تنوع دشمنان در این شماره، برخلاف شماره هفتم بسیار بیشتر شده و همچنین شخصیت‌های منفی جذاب و به‌یادماندنی‌ای در بازی وجود دارد و تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهند ماند، مانند بانوی خون‌آشام و قدبلندی به اسم Lady Dimitrescu.

 

تریلر بازی Resident Evil Village :

 

تصاویر بازی Resident Evil Village:

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500

Memory: ۸ GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti with 4GB VRAM

DirectX: Version 12

Additional Notes: Estimated performance (when set to Prioritize Performance): 1080p/60fps. ・Framerate might drop in graphics-intensive scenes. ・AMD Radeon RX 6700 XT or NVIDIA GeForce RTX 2060 required to support ray tracing. System requirements subject to change during game development.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700

Memory: ۱۶ GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070

DirectX: Version 12

Additional Notes: Estimated performance: 1080p/60fps ・Framerate might drop in graphics-intensive scenes. ・AMD Radeon RX 6700 XT or NVIDIA GeForce RTX 2070 required to support ray tracing. System requirements subject to change during game development.

راهنمای نصب
  •  ابتدا قبل از Extract کردن فایل های بازی، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
  •  تمام پارتهای بازی را از حالت Zip خارج کرده و با اجرای فایل setup به نصب بازی بپردازید.
  •  در آخر محتویات پوشه RUNE را در محل نصب بازی کپی نمایید.

نسخه FitGirl: بازی های Fitgirl دارای نصبی فوق العاده آسان بوده و حتی احتیاج به کپی کردن کرک هم ندارند و به صورت پیشفرض کرک شده هستند. در ضمن باید خاطر نشان کرد که زمان نصب این بازی ها معمولا طولانی است. لازم به ذکر است این نسخه در‌ زمان انتشار آخرین آپدیت ها و بسته های الحاقی را به همراه خود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *