خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای کامپیوتر

بازی Resident Evil Revelations برای کامپیوتر

 

Resident Evil: Revelations یک نسخه‌ی فرعی از سری بازی‌های Resident Evil است که وقایع بین نسخه‌ی چهارم و پنجم بازی را روایت می‌کند. همانند دیگر نسخه‌ها، این بازی نیز در سبک بقا و در قالب شوتر سوم شخص، تجربه‌‌ی نسبتا ترسناکی را به شما ارائه می‌دهد. دو شخصیت مشهور Jill Valentine و Chris Redfield نقش اصلی بازی را ایفا می‌کنند و داستان را در سناریوهای متفاوتی جلو می‌برند. این نسخه از بازی، اهمیت زیادی به بقا داده است و با منابع کمی که به بازیکنان می‌دهد، سعی کرده است تا ریشه‌های اصلی این سری را به این بازی بازگرداند. Capcom توسعه دهنده و ناشر این عنوان است که دو بخش تک‌نفره و چندنفره را در بازی قرار داده است.

 

 

تریلر بازی Resident Evil Revelations :

 

 

تصاویر بازی Resident Evil Revelations :

 

داستان بازی یک سری وقایع مهم را روایت می‌کند که قبل از داستان Resident Evil 5 رخ داده‌اند که مربوط به Chris Redfield و Jill Valentine می‌شود. با تشکل شدن سازمان ضد تروریستی BSAA، دو مأمور از این سازمان موظف می‌شوند تا شهر Terragrigia که تحت تأثیر حمله‌ی تروریستی قرار گرفته است را کنترل کنند. به دلیل این حمله، موجوداتی با ژن‌های جهش یافته در سطح شهر پراکنده شده‌اند که مانند زامبی‌ها، هر موجود زنده‌ای را می‌کشند اما هیچ شباهتی به انسان ندارند. یک سال پس از این واقعه، Jill یک مأموریت دریافت می‌کند تا Chris را که به نظر در طی مأموریت خود گم شده است را پیدا کنند که داستان اصلی بازی از اینجا شروع می‌شود و وقایع غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. در طول بازی شما بیشتر کنترل Jill را در دست دارید اما در برخی از بخش‌های داستانی، شخصیت‌های دیگری نیز قابل بازی کردن هستند.

گیم‌پلی این نسخه، سرشار از پازل‌های مختلف است و مبارزات بازی نیز بسیار سریع است و با توجه به کمبود تیر، چالش‌‌های زیادی در طول بازی در مقابل شما قرار خواهد گرفت. این بازی سعی کرده است تا المان‌های موفق نسخه‌های اولیه این سری را دوباره به بازی بازگرداند؛ برای مثال شما برای کامل کردن یک سناریو، مجبور هستید تا پازل‌های زیادی را حل کنید و با باس‌‌های مشخصی مبارزه کنید. با توجه به کم بودن تعداد تیرهایتان، شما نمی‌توانید تمام دشمنان محیط بازی را بکشید و برخی مواقع شما باید به سرعت بدوید و در حالی که موجودات ترسناکی در حال دنبال کردن شما هستند، پازل‌های محیط بازی را حل کنید. این مسئله باعث می‌شود تا هیجان و استرس بالایی به گیم‌پلی بازی اضافه شود چراکه در کنار تیر، آیتم‌های بازیابی سلامتی نیز به تعداد بسیار محدودی در بازی قابل پیدا کردن هستند.

اگر از هواداران سفت و سخت سری بازی‌های Resident Evil هستید، Resident Evil: Revelations بخش‌های نسبتاً جالبی از داستان این سری را روایت می‌کند که می‌تواند برای شما بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. گیم‌پلی بازی نیز چالش‌برانگیز و هیجانی است که تجربه‌ای لذت‌بخش برای هواداران این سری به حساب می‌آید.

 

سیستم مورد نیاز

OS:Windows® XP
Processor:Intel® Core™ ۲ Duo 2.4Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® ۸۸۰۰GTS or better, ATI Radeon™ HD3850 or better
DirectX®:۹.0c
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better
Other Requirements:Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows Vista® or later
Processor:Intel® Core™ ۲ Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better, ATI Radeon™ HD6950 or better
DirectX®:۹.0c
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better
Other Requirements:Broadband Internet connection

دیدگاه ها 5 دیدگاه
  1. ناشناس
    در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ :

    عالی

  2. مانی
    در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ :

    چطوری دانلودش کنم

  3. ناشناس
    در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ :

    سلام ببخشید آیا این بازی در رم ۸ میاره؟

  4. مالک تاراوی
    در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ :

    سلام،بازی رو دانلود کردم با گوشی و ریختمش داخل کامپیوتر میزنم که از حالت فشرده خارج بشه و روند نصب رو طی کنم مینویسه No archives found. یعنی چی؟چیکار کنم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *