خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی Lara Croft and the Temple of Osiris برای computer

دانلود بازی Lara Croft and the Temple of Osiris برای computer

بازی Lara Croft and the Temple of Osiris

 

در شروع بازی Lara Croft And The Temple Of Osiris ما قهرمان خودمان یعنی «لارا کرافت» را در سفری به مصر و از آنجا به اهرام ثلاثه پیدا می‌کنیم. جایی که لارا معبدی که مربوط به خدای مصریان باستان یعنی «اوزیریس» می‌باشد را کشف می‌کند.

اما جشن اکتشاف او چندان طولی نمی‌کشد، زیرا رقیب خود در باستان شناسی یعنی Carter Bell را در داخل معبد می‌بیند. پس از یک معرفی کوتاه، دو باستان شناس با غول و خدایی که مسئول مرگ «اوزیریس» است روبرو می‌شوند. خدایی که از خواب بیدار شده و اگر مهار نشود،

تمام دنیا به ویرانه تبدیل خواهد شد و همین سبب می‌شود که دو رقیب باستان شناسی با یکدیگر همدست شوند، حال می توانید نسخه هک شده این بازی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Lara Croft and the Temple of Osiris بازی جدیدی در سبک استراتژیک و اکشن ماجرایی می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط Square Enix ساخته و توسط Crystal Dynamics برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی خیره کننده با گرافیک بسیار بالا که شامل تصاویر و جلوه های ویژه های بسیار زیبایی می باشد.

شما باید با کشف معابد سپاه انبوهی از دشمنان را نابود سازید. حل معماها و دوری از تله ها کار گذاشته شده نیز از دیگر بخش های جذاب بازی می باشد. با عناصر طبیعت مبارزه کنید و خدایان آسمانی و موجودات اسطوره ای را تجربه کنید.کشف تله های گمشده می تواند سهم زیادی در پیشروی شما داشته باشد و کارتان را تسریع بخشد. حالت داستانی بازی نیز کار گروهی را مهترین اصل خودش می داند. بازی شامل حالت آنلاین نیز می باشد و قابلیت بازی تا ۴ نفر نیز امکان پذیر خواهد بود.

 

 

تریلر بازی Lara Croft and the Temple of Osiris :

 

 

تصاویر بازی Lara Croft and the Temple of Osiris :

 

سیستم مورد نیاز

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor: 2.0 GHz high end Dual Core CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon HD 6000 series or better / NVidia GeForce 500 series or better

DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor: Quad core CPU: AMD Phenom II X4 955 or Intel Core i5-750

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon HD R7/ NVidia GTX 650

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *