خانه » بازی » بازی کامپیوتر » اکشن » دانلود بازی Commandos – Strike Force

دانلود بازی Commandos – Strike Force

Commandos: Strike Force

عوامل ساخت و تولید بازی Commandos Strike Force

  • انیمیشن های جالب طراحی شده
  • محیط شبیه سازی شده طبیعی
  •  تصویر سازی واقعی از صحنه های جنگ جهانی

بازی Commandos: Strike یک نسخه متفاوت از سری Commandos در سبک شوتر اول‌شخص می‌باشد که به لحاظ سبک و مسائل اینچنینی، هویتی کاملاً مستقل با این مجموعه دارد.بازی مذکور توسط استودیوی Pyro Studios ساخته شده و شرکت Eidos Interactive آن را در سال ۲۰۰۶ برای پلتفرم PC منتشر کرده است.وقایع داستانی این عنوان بازیکنان را در سه کمپین مختلف قرار می‌دهد، جایی‌که گیمر در نقش چند مبارز در کشورهای فرانسه، نروژ و روسیه به مقابله با دشمنان می‌پردازند.در این اثر شاهد مأموریت‌هایی خطی هستیم که اهدافی از پیش تعیین شده دارند و بازیکنان بسته به سه شخصیت اصلی می‌توانند از اسلحه‌هایی خاص استفاده کنند.

قسمت اول کماندوها  در سال  ۱۹۹۸ معرفی شد.  گرافیک بازی ، نورپردازی وصداگذاری در سطح متوسطی  قرار داشت. موضوع  بازی در جنگ جهانی دوم میباشد.  شما کنترل یک سری عملیات نظامی را با یک گروه از تکاوران حرفه ای برای تخریب ارتش آلمان در دست دارید . این بازی توسط شرکت آیدوس منتشر گردیده است .

داستان بازی در جریان جنگ جهانی دوم روایت می شود و در سه جبهه ی فرانسه، نروژ و روسیه پیش می رود. اولین بخش از بازی شما به عنوان یک تک تیرانداز از نیرو های ویژه فرانسه باید ماموریت خود را به انجام برسانید. به طور کلی تیراندازی و به خصوص اسنایپ کردن در این بازی با توجه به کنترل بسیار خوبی که رو گیم پلی بازی دارید، کاری لذت بخش است. در سایر بخش ها مثل گرافیک نیز کوماندوها ۵ موفق عمل کرده و کیفیتی را از خود به ما نشان می دهد که برای یک بازی که در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شده است واقعا عالیست.

 

تریلر بازی Commandos: Strike Force :

 

 

تصاویر بازی Commandos: Strike Force :

 

 

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 2000/XP
CPU: Pentium 4 @ 1.8 GHzProcessor
RAM: 512 MB
Hard Drive: 3.5 GB Free
Video Memory: 64 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *