خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود بازی کامپیوتر Resident Evil 1

Resident Evil 1 نام نخستین بازی از سری بازی های اقامتگاه شیطان می باشد که ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۱ منتشر شد اما مدتی بعد و به دلیل محبوبیت بسیار بالای این عنوان کپکام تصمیم گرفت تا بازی را برای پلتفرم های دیگری نظیر رایانه های شخصی و کنسول های نینتندو نیز منتشر کند. شینجی میکامی بازیساز مشهور صنعت گیم به عنوان کارگردان و مجری طرح بر روی این بازی کار کرد و بدین ترتیب توانست یکی از بهترین بازی های صنعت گیم را پدید آورد. بازی میکامی با ژانری بسیار متفاوت و صد البته هیجانی وصف نشدنی دنیای گیمرها را به سمت خودش کشاند و چه بسا به دلیل انحصاری زمانی بودن توانست کنسول پلی استیشن ۱ را نیز به فروش خارق العاده ای برساند.

تریلر بازی Resident Evil 1 :

 

تصاویر بازی :

بازی کننده در Resident Evil 1 کنترل یکی از اعضای گروه استارز را بر عهده دارد، گروهی که به عملیاتی مرگبار فرستاده شده اند. بعد از آن که دکتر مارکوس ویرس تی را در سطح کوهستان آرکلی منتشر کرد باعث شد تا تمامی جانداران این منطقه به این ویروس ابتلا گردند و به سایر موجودات زنده حمله کنند و آن ها را نیز آلوده کنند. حال شما به عنوان تیم نجات بایستی از هیچ تلاشی برای نجات مردم دریغ نکنید.این خلاصه ی داستان جذاب رزیدنت اویل ۱ است که بدجور مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد. از سویی دیگر ویژگی هایی چون گیم پلی سرگرم کننده و هم چنین گرافیک و طراحی هنری که برای سال ۱۹۹۶ بی نظیر است،رزیدنت اویل ۱ نیازی به معرفی بیشتر ندارد، اگر به دنبال خاطره بازی با یکی از بهترین عناوین ژانر ترسناک می باشید آن را از دست ندهید.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP
CPU: Intel Pentium III , AMD Athlon MP
RAM: 128 MB
VIDEO CARD: 64 MB of Viddeo Memory
SOUND CARD: Yes
FREE DISK SPACE: 1 GB

راهنمای نصب

فایل دانلودی را به کمک نرم افزار Winrar، از حالت فشرده خارج کنید.

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. احمد
    در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ :

    دوست عزیز من میخوتم نصب کنم ارور reg querry میده و وقنی ارورو میبندم تازه پنجره نصب میاد و وقتی که میخوام بزنم بازی نصب بشه میگ cant file the files please reboot مشکل چیه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *