خانه » بازی » دانلود بازی فضایی سگا Arrow Flash برای Pc

دانلود بازی فضایی سگا Arrow Flash برای Pc

در قرن ۳۰ ، تروریستهای وایکینگ به رهبری بزرگ هیلاگی های شرور ، سیارات سراسر کهکشان را غارت و تخریب می کنند. آنها در کشتی های جنگی که قادر به سفر در ناحیه هلند هستند حرکت می کنند … و زمین هدف بعدی آنها است. اکنون ، حمله ای به آزمایشگاه دانشمند مشهور دکتر Zerrek Keene صورت گرفته است ، که در حالتی نزدیک به مرگ ، نوه خود ، Zana Keene را احضار کرده است. وی گفت: “زانا ،” هنگام آزمایش انتقال فضایی Nether ، من باعث شد که میدان مغناطیسی عظیمی در اطراف سیاره ما بوجود آید و این مورد توجه تروریستهای وحشی وایکینگ قرار گرفته است.

دکتر کین یک کارت کلید را به کف دستش فشار داد و با آخرین نفسش زمزمه کرد: “زانا ، از این استفاده کن … زمین را نجات بده”. زانا کین ، به عنوان خلبان آزمایشی در آکادمی نظامی دولت متحد آموزش دید ، می دانست آنچه را به او داده است … دسترسی به جنگنده فضایی “Chameleon” ERX-75 – توانایی جنگیدن در ناحیه فضایی و تبدیل شدن خود به یک روبات – قوی ترین سلاحی که تاکنون توسط ارتش متحد زمین ساخته شده است. زانا کین می دانست چه کاری باید انجام دهد. “از این استفاده کنید … زمین را نجات دهید.”

در این قسمت بازی بسیار مهیج Arrow Flash که یکی از محبوبترین بازیهای زمانه خود بوده را از سایت کوک دانلود میتوانید دانلود کنید .

 

 

راهنمای نصب

برای اجرای بازی فایل Arrow Flash.SMD را اجرا کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *