خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

توضیح ترفند اجرای فایل RMVB در نرم افزار KMPlayer

ترفند KMPlayer

حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف KMPlayer را میشناسید و برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود در کامپیوتر از آن استفاده می کنید. این نرم افزار میتوانید موزیک و فیلم ها را که با فرمت های مختلفی هستند بدون نیاز به نصب کدک پخش و اجرا کند از همین رو در سراسر جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. اما این نرم افزار دارای یک ضعف بسیار کوچک در مقابل امکانات و قابلیت های فراوان خود می باشد و آن هم ناتوانی برنامه در پخش فایل های ویدیویی با فرمت RM و RMVB می باشد.

همانطور که می دانید این فرمت یکی از فرمت های فشرده فایل های ویدیویی است که امروزه برخی از سایت ها برای فشرده سازی فیلم های چند صد مگابایتی از آن استفاده می کنند. در پست امروز وب سایت میهن دانلود ترفندی را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن به راحتی می توانید فایل های با فرمت RM و RMVB را در نرم افزار KMPlayer اجرا کنید. با استفاده از این ترفند نرم افزار پلیر شما دیگر بدون هیچ مشکلی فرمت های RM و RMVB مانند سایر فرمت های تصویری بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد نمود.

راهنمای نصب

توضیحات ترفند:

برای حل این مشکل در ابتدا اگر نرم افزار KMPlayer بر روی ویندوز شما نصب شده است اقدام به حذف آن نمایید و پس از رستارت سیستم مجددآ آنرا نصب کنید و سپس فایل dll را که لینک دانلود آن در زیر قرار گرفته را در مسیر نصب نرم افزار C:\Program Files\The KMPlayer کپی کنید.  پس اینکار نرم افزار KMPlayer شما قادر به پخش فایل های ویدیویی با فرمت RM و RMVB بدون هیچ مشکلی خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *