خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

تبدیل HTTP به HTTPS در وردپرس بدون نصب پلاگین

https

این روزها نصب SSL و HTTPS بر روی وبسایت به یکی از اساسی‌ترین اقدامات مدیران وبسایت تبدیل شده است و وردپرس نیز به عنوان محبوب‌ترین CMS مورد استفاده در جهان از این قاعده مستثنی نیست. فعالسازی HTTPS بر روی وبسایت مزایای بسیاری دارد که در مقاله‌ی زیر به آن پرداخته شده است:

  • SSL و تاثیرات آن‌ بر روی وبسایت

در صورتی که بر روی وبسایت وردپرسی خود SSL نصب کرده‌اید و قصد تبدیل آدرس وبسایت به HTTPS دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه آدرس صفحات وبسایت را در وردپرس به HTTPS تبدیل کنم؟

 

بسیار ساده است. موارد زیر را دنبال کنید:

۱- وارد پنل ادمین یا داشبورد وردپرس شوید.

۲- به بخش تنظیمات > همگانی مراجعه کنید و آدرس وبسایت با HTTPS را در فیلد مربوط به نشانی وردپرس (URL) و نشانی سایت (URL) قرار دهید.

۳- وارد فایل .htaccess شوید.

۴- عبارت زیر را یافته:

# BEGIN WordPress <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ – [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] </IfModule> # END WordPress

و دو خط مشخص به رنگ قرمز را به آن اضافه کنید:

# BEGIN WordPress <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteCond %{HTTPS} !=on RewriteRule ^ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301] RewriteRule ^index\.php$ – [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] </IfModule> # END WordPress

مراحل انجام کار تمام شد!

از این پس با مراجعه به هرصفحه‌ی وبسایت که دارای آدرس HTTP است، به صورت خودکار آدرس به HTTPS تغییر پیدا می‌کند.

در صورتی که پس از Redirect صفحات وبسایت به HTTPS، علامت قفل مربوط به SSL به رنگ سبز درنیامد، کافی است لینک‌های داخلی موجود در وبسایت را بررسی نمایید و آدرس تمامی آن‌ها را به HTTPS تغییر دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *