خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

بهترین ابزارهای آنلاین جهت تست سرعت سایت

اهمیت تست سرعت سایت

یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند باعث شود یک سایت کمتر بازدید کننده داشته باشد کندی سرعت لود شدن آن سایت است. سرعت سایت و نحوه بارگذاری آن یک عنصر مهم در کسب موفقیت است و باید همیشه به فکر تست سرعت سایت خود باشید. از طرفی یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت، سرعت سایت می‌باشد و گوگل رسما اعلام کرده است که بهینه بودن سرعت وب‌سایت در افزایش رتبه سایت در نتاریج جستجو تاثیرگذار خواهد بود، این موضوع برای گوگل انقدر مهم است که پروژه AMP  را حمایت و سعی بر آن دارد تا در بین سایت‌ها AMP را فرهنگ‌سازی کند (AMP چیست). همینطور بارگذاری سریع وب سایت در افزایش نرخ تبدیل هم تاثیرگذار است. در پست GTMetrix چیست به اهمیت سرعت یک وب سایت از نگاه گوگل بیشتر پرداخته‌ایم.

ابزار lighthouse گوگل کروم – تست سرعت سایت از داخل ایران

گوگل در سال ۲۰۱۷ یک ابزاری را معرفی کرد به نام lighthouse که قابلیت نصب در کروم را دارد و شما می‌توانید به کمک این ابزار جدا از آنکه به بحث تست سرعت سایت و performance آن بپردازید به بحث هایی چون:
Progressive Web App
Accessibility
Best Practices
SEO
نگاهی متفاوت در لوکیشن خود نیز داشته باشید.

در این مقاله به معرفی ابزارهای سئو و سایت‌های مفید و کاربردی در حوزه آنالیز و بهینه سازی سرعت سایت و تست لود وب سایت می‌پردازیم که شما بتوانید بصورت رایگان سرعت لود سایت خود را تست و بررسی کرده و در جهت هر چه بهتر نمودن وب سایت خود از آن استفاده کنید.

ابزار تست سرعت سایت گوگل PageSpeed Insights

Google PageSpeed Insights که در فارسی به گوگل پیج اسپید معروف است یک ابزار خوب گوگل برای تست سرعت بارگذاری سایت می‌باشد، دو نمره برای سرعت سایت شما در نظر می‌گیرد، یک رتبه مربوط به سرعت سایت شما در محیط دسکتاپ (مثلا در لپ تاپ) و یک نمره دیگر در دستگاه‌های گوشی به شما ارائه می‌دهد. پس این ابزار دو بار کنش (Fetch) در سایت شما انجام می‌دهد. پس از بررسی صورت گرفته از طریق این ابزار گوگل، رتبه سایت شما از ۱ تا ۱۰۰ امتیازبندی می‌شود و عدد بالا به معنی آن است که سرعت سایت شما بهینه است (حداقل از نگاه گوگل). و رتبه بالای ۸۵ نشان‌دهنده بالا بودن سرعت سایت است.

رفع خطای Minify JavaScript and CSS در YSlow جی تی متریکس

 

ابزار انلاین تست سرعت سایت Pingdom

وب سایت رایگان Pingdom ابزاری قوی در زمینه تست سایت است که به مدیران سایت ها امکان دریافت اطلاعات و گزارشات خاص از عملکرد سرعت بارگذاری صفحات وب را می‌دهد. این سیستم اساسا یک سیستم مانیتورینگ است که به شکل آنلاین برای تست سرعت وب سایت ها در دسترس قرار گرفته است و آمار بسیار خوبی از عملکرد صفحات وب سایت ها را ارائه می‌کند که برای هر مدیری سایتی بسیار مفید و کاربردی است. حتما مقاله آموزش بررسی و تحلیل سرعت سایت با ابزار pingdom را بخوانید، مقاله‌ای جامع و مفید در جهت بهبود سرعت و آنالیز سایت شما است.

ابزار انلاین تست سرعت سایت GTmetrix

ابزار معروف GTmetrix جزئیات گسترده‌تری نسبت به دو ابزار دیگر بعد از تست سرعت سایت، به شما گزارش می‌دهد. سایت GTmetrix یکی از ابزارهای آنلاین قوی و پرطرفدار است مخصوصا در ایران طرفداران زیادی به این سایت سر میزنند و وب سایت خودشان را مورد ارزیابی قرار میدهند، و جالب آن است که بدانید بیشترین ترافیک سایت جی تی متریکس از سمت ایران است و کاربران ایرانی بیشتر از هر کاربران دیگری وارد این سایت میشوند، GTmetrix یک سایت کارآمد جهت تست و آنالیز سرعت بارگذاری وب سایت است که به بررسی لودینگ و پارامترهای مختلف که در سرعت بارگذاری وبسایت تاثیرگذار هستند، می پردازد. و سعی دارد با نشان دادن فاکتورهای لازم باعث افزایش سرعت سایتشما شود.  همچنین سایت جی تی متریکس این اجازه را به شما می‌دهد تا گزارش کار سرعت سایت خود را به شکل فایل CSV خروجی بگیرید. میزفا مقالات بسیار جامعی در حوزه آموزش کامل کار با GTmetrix انتشار داده است، خواندن این مقالات اختصاصی را در جهت افزایش کسب و کار آن خود از دست ندهید.

ابزار تست سرعت سایت WebPagetest

WebPagetest هم جز ابزارهای رایگان تست سرعت سایت می‌باشد که خدمات مختلف و منحصربه‌فردی را به کاربران خود ارائه می‌دهد، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از طریق مرورگرهای مختلف سایت را تست کنند یا از طریق مکان‌های مختلف مانیتورینگ لازم را انجام دهند. این موضوع برای وب سایت‌های چند زبانه که کاربران مختلف از کشورها، فرهنگ‌ها و دستگاه‌ها و مرورگرهای مختلف دارند به خوبی بهینه باشند. مزیت این ابزار آنلاین نسبت به بقیه سایت‌های تست سرعت آن است که نمودار آبشاری بسیار دقیق و جامعی از نحوه فراخوانی فایل‌ها در سایت تست شده ارائه می‌دهد.

ابزار Devtools گوگل کروم – تست سرعت سایت از ایران

از نگاه بنده این ابزار متفاوت‌ترین ابزار تست سایت است و خصوصیاتی دارد که هیچ یک از ابزارهای بالا نیز ندارند، یکی از مهم‌ترین ویژگی این ابزار نمایش آمار دقیق‌تر برای کاربران ایرانی است چرا که ابزار Devtools در مرورگر گوگل کروم مستقر شده و شما می‌توانید با لوکیشن ایران سرعت سایت خود را تست کنید، در هیچ یک از ابزارهای بالا لوکیشن ایران وجود ندارد، البته سرعت اینترنت شما هم گاهی در نتایج دخیل می‌شود. حتما پیشنهاد میکنم مقاله تحلیل آبشاری با ابزار devtools را بخوانید تا مشکلات و کندی سرعت سایت خود را به راحتی پیدا کنید.

Devtools گوگل کروم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *