خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

برای گوشی موبایل خود با کاغذ و مقوا یک جا موبایلی بسیار شیک بسازید

امروز قصد داریم طرحی را به شما معرفی کنیم که با کمک آن ظرف چند دقیقه به راحتی می توانید یک جا موبایلی بسیار زیبا و شیک برای گوشی خود بسازید و آن را بر روی میز کار خود قرار دهید. این طرح از همه نظر کامل بوده و تمامی نکاتی را که می بایست یک جا موبایلی دارا باشد در آن رعایت شده است به طور مثال: شما می توانید کابل شارژ گوشی خود را به کمک سوراخی که در قسمت زیرین جاموبایلی قرار دارد وارد گوشی کنید و سپس آن را در حالت شارژ بر روی میز کار خود قرار دهید.طراح این جا موبایلی فوق العاده شخصی به نام Julien Madérou است که در یکی از پست های وبلاگ خود آن را به صورت کاملآ رایگان در قالب یک فایل PDF برای عموم قرار داده است.

این جا موبایلی در حالت کلی برای گوشی های Iphone و Itouch طراحی شده است زیرا سایز و اندازه ی گوشی ها نسبت به یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل طراح سعی کرده  بزرگترین گوشی را برای طرح خود انتخاب کند که شما می بایست با در نظر گرفتن سایز گوشی خود اندازه ها را تغییر دهید.

مراحل ساخت :
شما برای ساخت این جا موبایلی ابتدا می بایست فایل PDF را که در لینک زیر قرار دارد دانلود کنید و سپس آن را بروی کاغذ و یا مقوا پرینت بگیرید. حال با جای گزین نمودن سایز گوشی خود به سایز اصلی و بریدن و تا کردن قسمت های هاشور زده و خط چین می توانید ظرف چند دقیقه با کمترین هزینه یک جا موبایلی بسیار زیبا برای میز کار خود درست کنید که البته با کمی ابتکار و دقت عمل می توانید در هنگام پرینت بعضی از قسمت های آن را رنگ آمیزی نموده تا زیبا تر شود.

جهت آموزش ساخت و دریافت فایل PDF و مشاهده سایر عکس های این جاموبایلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *