خانه » اخبار » بازیهای رایگان اپیک گیمس به مناسبت کریسمس ۲۰۲۱ – از همین حالا دریافت کنید

بازیهای رایگان اپیک گیمس به مناسبت کریسمس ۲۰۲۱ – از همین حالا دریافت کنید

epic games 2021 christmas

طی سال‌های اخیر همیشه شاهد دست و دل‌بازی اپیک گیمز بوده‌ایم، ولی امسال اپیک گیمز پا را چندین قدم فراتر گذاشته و هر گیمری را وسوسه می‌کند. پس از یه‌پایان رسیدن سال ۲۰۲۰، شاید اپیک گیمز موفق شود کمی از خاطرات بد این سال را از ذهن گیمرها پاک کند.

فروشگاه اپیک تصمیم گرفت برای کریسمس ۲۰۲۱ و به‌طور دقیق‌تر روز ۱۷ دسامبر، برابر با ۲۷ آذر سال جاری به‌طور روزانه یک بازی را به‌مدت ۲۴ ساعت رایگان کند. البته شما پس از اضافه کردن این بازی به‌لیست خود، آن را برای همیشه در اختیار دارید و می‌توانید آن را در آینده دانلود و تجربه کنید.

تابدین لحظه هیچ کدام از ۱۵ بازی رایگان فروشگاه اپیک مشخص نشده‌اند و درهمین راستا ما نمی‌دانیم که منتظر چه بازی‌هایی باشیم و نمی‌دانیم که آیا بازی‌های بزرگ جز این بازی‌ها هستند یا خیر. بااین حال ما همیشه فروشگاه اپیک را به رایگان کردن بازی‌های خوب و حتی عالی می‌شناسیم. برخلاف بسیاری رقبا که بازی‌های نه‌چندان قوی را رایگان می‌کنند، فروشگاه اپیک همیشه بازی‌هایی محبوب و دوست‌داشتنی را به‌صورت مجانی در اختیار کاربران خود قرار داده است.

مانند هر بازی دیگری که پیش‌تر در فروشگاه اپیک رایگان شده، شما برای دریافت این بازی‌ها کار سختی پیش‌رو ندارید و با ساخت یک ایمیل و ساخت حساب کاربری در فروشگاه، قادر به دریافت ۱۵ بازی رایگان فروشگاه اپیک خواهید بود. برخلاف سرویس‌های پلاس در پلی استیشن و گلد در ایکس باکس، بهره‌وری از بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک نیازمند هیچ‌گونه پرداختی نبوده و هر بار که یک بازی رایگان را به‌لیست خود اضافه کنید، آن را برای همیشه نگه خواهید داشت. فروشگاه اپیک در این باره نوشت:

ما درحال آماده‌سازی برای بزرگ‌ترین فروش سال هستیم. تخفیف‌های فروشگاه اپیک از روز ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) شروع خواهند شد و ما بسیاری بازی‌های خوب با تخفیف ۷۵ درصد برای شما داریم و البته این همه چیز نیست. ما درکنار تخفیف‌ها دو هفته متوالی بازی رایگان داریم. بله درست خواندید، هرروز، به‌مدت ۱۵ روز پیاپی بازی‌هایی رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. هر بازی برای ۲۴ ساعت رایگان خواهد بود، ولی پس از دریافت آن، شما برای همیشه صاحب بازی می‌شوید. تعطیلات پیشاپیش مبارک.

شما فکر می‌کنید چه بازی‌های در لیست ۱۵ بازی رایگان فروشگاه اپیک وجود دارند؟ فکر می‌کنید بازی‌های بزرگی مانند GTA جز این بازی‌ها خواهند بود؟ منتظر نظرات شما هستیم.

 

لیست بازیهای احتمالی کریسمس اپیک گیمز:

 

۲۷ آذر – ۱۷ دسامبر: Dying Light

۲۸ آذر – ۱۸ دسامبر: Resident Evil 7

۲۹ آذر – ۱۹ دسامبر: The Witcher 3

۳۰ آذر – ۲۰ دسامبر: Mass Effect Andromeda

۱ دی – ۲۱ دسامبر: Assassin’s Creed Origins

۲ دی – ۲۲ دسامبر: Metal Gear Solid V

۳ دی – ۲۳ دسامبر: The Evil Within 2

۴ دی – ۲۴ دسامبر: Far Cry 5

۵ دی – ۲۵ دسامبر: Fallout 4

۶ دی – ۲۶ دسامبر: Borderlands 3

۷ دی – ۲۷ دسامبر: Monster Hunter Worlds

۸ دی – ۲۸ دسامبر: Dragon Age Inquisition

۹ دی – ۲۹ دسامبر: Horizon Zero Dawn

۱۰ دی – ۳۰ دسامبر: Ghost Recon Breakpoints

۱۱ دی – ۳۱ دسامبر: Hitman 2

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *