خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

نرم افزار ورود با چند آی‌دی به یاهو مسنجر با Yahoo! Multi Messenger

حتما تا به حال پیش آمده است که خواسته باشید با بیش از یک آیدی یاهو آنلاین شوید اما همانطور که می دانید در حالت عادی یاهو مسنجر امکان انلاین شدن با چندین آیدی مختلف را به طور همزمان به شما نمی دهد. Yahoo! Multi Messenger به شما این امکان را می دهد تا به راحتی با چندین شناسه یاهو خود وارد مسنجر شوید و همزمان با تمامی آنها به چت بپردازید.

حجم این برنامه بسیار کم بوده و دارای دو قسمت مجزا برای فعال سازی و یا غیر فعال کردن آن می باشد. نرم افزار Yahoo! Multi Messenger به گفته سازندگان آن این قابلیت را به تمامی نسخه های یاهو مسنجر می دهد. این برنامه حتی به شما امکان حذف تبلیغات موجود در یاهو مسنجر را نیز می دهد. شما می توانید این نرم افزار بسیار کم حجم را از سایت کوک دانلود دریافت نمایید.

راهنمای نصب

توجه: برای استفاده از این برنامه باید پس از دانلود، فایل فشرده را باز کرده و برنامه Y!Multi Messenger را اجرا نمایید. برای فعال سازی امکان ورود با چند آیدی بر روی Enable YMulti و برای غیر فعال کردن آن Disable YMulti کلیک کنید. شما همچنین می توانید از قسمت YM Ad Killer تمامی تبلیغات را با کلیک بر روی Remove Ads کلیک کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *