خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

برنامه حسابداری و مدیریت حسابهای روزانه با Softwarenetz Cash book 2.27

Softwarenetz Cash book

برای آسان کردن کارهای روزمره از این نرم افزار استفاده کنید . نرم افزارهای بسیاری جهت حسابداری روزانه وجود دارند که به زبانهای فارسی و لاتین نوشته شده اند. نرم افزار Cash book 2 محصول شرکت Softwarenetz به شما کمک می کند تا بطور ساده و دوستانه به بانکداری آنلاین و حسابرسی بپردازید. Cash book 2 برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است.

نرم افزار Cash book 2 از شرکت Softwarenetz برای شرکتهای کوچک طراحی شده که به آنها کمک می کند تا بدون داشتن اطلاعات حسابداری و بدون نیاز به حسابرس اطلاعات و حسابهای خود را کنترل و ساماندهی کنند. این برنامه شما را قادر می کند تا حسابداری شرکت خود را بطور کامل انجام دهید.

شما می توانید تمامی درآمدها و هزینه ها را در سیستم ثبت و آنها را نیز در فرمتهای خاص از برنامه خروجی بگیرید. Cash book 2 بانکداری آنلاین HBCI 2.2 PIN/TAN و FinTS 3.0 PIN/TAN را پشتیبانی می کند.شما تنها با یک کلیک می توانید ریز حساب بانکی خود را طریق اینترنت دریافت کنید. همچنین به شما از طریق تجزیه و تحلیل (گزارشات و آمار) یک مرور کلی در مورد معاملات،مالیات بر ارزش افزوده در هر زمان و مکانی ارائه می کند. این برنامه نیاز به سیستم بالایی ندارد و با نسخه های ویندوز ۲۰۰۰،XP،ویستا و ویندوز ۷ نیز سازگار است.

راهنمای نصب

 پس از نصب برنامه فایل اجرائی موجود در پوشه Crack را به داخل پوشه نصب برنامه کپی کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *