خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

سامسونگ با قدرت ۸ مگاپیکسل SAMSUNG INNOV8

کمپانی سامسونگ گوشی جدید خود را رسما معرفی کرد .
این گوشی که به تازگی از سوی کمپانی سامسونگ معرفی شده یک گوشی فوق العاده با امکاناتی بی نظیر هست که با قدرتی عجیب وارد بازار شده است .
SAMSUNG i8150 جداً یک گوشی کامل هست و هیچ کم و کسری ندارد ! این گوشی هم زیباست و هم از نظر امکانات یک گوشی ۱۰۰% کامل هست . این گوشی با داشتن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی (با امکاناتی فوق العاده همچون تشخیص لبخند و آتو پانورما ) حرفهای بسیاری در ضمینه دوربین دارد و با فیلمبرداری با قدرت ۱۲۰ فریم بر ثانیه یک هیولای فیلمبرداری نیز محسوب میشود !!! زمانی که گوشیهایی چون NOKIA N96 و SonyEricsson C905 که به ترتیب مجهز به دوربین ۵ و ۸ مگاپیکسلی هستند و در کمپانیهای خودشان بهترین دوربینها را دارند فقط قدرت فیلمبرداری ۳۰ فریم در ثانیه را دارا میباشند این گوشی سامسونگ واقعا از نظر دوربین بی رقیب خواهد بود.

 

یکی دیگر از خصوصیات خوب این گوشی سیستم عامل این گوشی هست که از Symbian os 9.3 rel 3.2 بهره میبرد که جدیدترین سیستم عامل سیمبین هست و قرار هست روی NOKIA N96 نیز نصب گردد . SAMSUNG i8150 نیز دارای یک موس اپتیکال هست که به شما حس کار با یک کامپیوتر را میدهد و یک مکمل فوق العاده برای گوشی و کار با اینترنت هست !!!!
نکته خوب دیگه در رابطه با این گوشی صفحه نمایش TFT این گوشی هست که با قدرت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و اندازه ۲٫۸ اینچ لذت واقعی استفاده از یک گوشی همه کاره را به شما میدهد .
این گوشی دارای حافظه داخای ۱۶ و ۸ گیگی هست و تا ۸ گیگ رم نیز ساپورت میکند که در حالت max حافظه گوشی به عدد فوق العاده ۲۴ گیگ میرسد !!! حالا با خیال راحت با سرعت و کیفیت ۱۲۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید و لذت ببرید و اصلا نگران کمبود حافظه نباشید .
در این گوشی دو بازی فوق العاده FIFA 2008 و ASPHALT نصب شده و نیز قابلیت دانلود بازی بیشتر هم دارد پس میتوانید بشینید با یک LCD با اندازه ۲٫۸ اینچ لذت یک بازی با کیفیت عالی در موبایل را بچشید .
یکی دیگر از نکات مثبت این گوشی وجود Wi-Fi هست که به شما اجازه میدهد که در صورت وجود اینترنت Wi-Fi بنشید پای موبایل و با یک موس اپتیکال نهایت لذت  گشت و گذار در اینترنت را ببرید در ضمن این گوشی مجهز به IM هست پس اگه اهل چت هم هستید این گوشی یک دوست خوب برای شما خواهد بود .
این گوشی نیز دارای سیستم GPS هم هست پس خیال شما راحت باشد شما با این گوشی هیچ وقت گم نخواهید شد ! (البته برای ما ایرانیها استفاده از GPS همیشه امری سخت و در خیلی از جاها غیرممکن بوده است )
در آخر هم میتوانید نتیجه بگیریم که سامسونگ یک گوشی فوق العاده به بازار معرفی کرده که انصافا در کلاس خودش بهترین هست .

خوب این بود یک معرفی کامل از گوشی SAMSUNG i8150 INNOV8 که قرار هست در ماه آگوست همین سال وارد بازار شود .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *