خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

طراحی حرفه ای وب با MAGIX Xtreme Web Designer v5.0.10354

یکی از حرفه ای ترین پکیج های نرم افزاری که کاربران را برای طراحی یک سایت حرفه ای یاری می دهد MAGIX Xtreme Web Designer نام دارد. این نرم افزار همانطور که از نامش هم بر می آید یکی از محصولات کمپانی نرم افزار MAGIX به شمار می رود. شرکت سازنده در ارائه این نرم افزار قدرتمند از تمامی توانایی های خود بهره گرفته تا بتواند  نرم افزاری را تولید کند که بهترین شرایط ممکن را برای کاربر در زمینه طراحی فراهم سازد.
کاربر لازم نیست HTML یا جاوا بداند تنها کافیست کمی سلیقه داشته و در محیطی گرافیکی یک سایت را طراحی کند و این نرم افزار است که به صورت اتوماتیک طراحی های انجام شده را به کد تبدیل کرده تا بتوان برای سایت از آن ها بهره برد. وجود طرح های آماده به همراه پشتیبانی از زبان های زنده دنیا و همچنین بهره وری از اکثر استانداردهای موجود در وب سه عامل مهم و کلیدی در موفقیت این نرم افزار به شمار می رود.

این نرم افزارو همچنین سایت سازنده برای طراحی و آزمایش کار ۵۰۰ مگابایت فضای رایگان هم در اختیار کاربران قرار می دهد. این خصوصیت در کمتر نرم افزار یافت می شود ؛ پشتیبانی از Web 2 و قابلیت شناساندن سایت به جست و جوگر دو قابلیت بسیار مهمی است که برای حرفه ای ها اهمیت بالایی نیز دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Xtreme Web Designer v5.0.10354 :
– واسط کاربری فوق العاده جذاب
– عدم نیاز به دانش نوشتن کدهای HTML یا جاوا
– سادگی در استفاده از نرم افزار
– سازگاری با اکثر استانداردهای موجود
– سازگاری با Web 2.0
– امکان استفاده از ۵۰۰ مگابایت فضای رایگان
– ارسال مستقیم از نرم افزار به سرورهای FTP
– سازگاری با زبان های مختلف دنیا
– وجود ده ها طرح آماده برای طراحی و ایده برداری
– امکان طراحی انیمیشن های ساده
– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

راهنمای نصب

پس از نصب نرم افزار فایل Patch.exe را که در پوشه Patch قرار دارد را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا اقدام به کرک کردن نرم افزار نمائید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *