خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود نرم افزار قدرتمند پیغام رسان گوگل (گوگل تالک) – Google Talk 1.0.0.105

این روزها شاهد گسترش روز افزون کاربران اینترنت هستیم و به دنبال آن گفتگوهای اینترنتی هم در حال افزایش است. اغلب افراد در سرتاسر دنیا و از راه های گوناگون با هم گفتگو می کنند. نرم افزارهای مختلفی برای گفتگوها اینترنتی منتشر شده اند که نیازهای ارتباطی کاربران را فراهم می کنند.
در این قسمت، نرم افزار پیام رسان گوگل را به شما معرفی می کنیم. نرم افزار Google Talk یکی از نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی است که توسط شرکت گوگل منتشر شده است و بسیاری از افراد از این برنامه برای گفتگوهای اینترنتی استفاده می کنند. این نرم افزار قادر است تا امکان برقراری گفتگوهای صوتی و متنی را برای شما فراهم کند. در صورتی که از سرویس پست الکترونیک گوگل Gmail استفاده می کنید، قادر خواهید بود تا با همان نام کاربری و رمز عبور در گوگل تاک آنلاین شوید.

همچنین این برنامه مقدار بسیار کمی از حافظه رم سیستم شما را نسبت به نرم افزار یاهو مسنجر مورد استفاده قرار می دهد. همچنین می توانید از طریق این برنامه برای دوستان خود عکس یا فایل ارسال کنید. از دیگر امکانات این پیغام رسان مفید می توان به مشاهده فایل های ویدئویی در آن اشاره نمود. این نرم افزار حجم کمی داشته و در نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ قابل اجرا می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Talk 1.0.0.105:
– امکان برقراری گفتگوی متنی و صوتی در اینترنت
– چک کردن قابلیت پیش نمایش ویدیو
– قابلیت تماشای ویدیو
– امکان اضافه نمودن یا حذف دوستان به لیست
– تغییر وضعیت خود به چهار نوع متفاوت
– امکان ارسال فایل از طریق برنامه
– اشغال ناچیز حافظه رم
– حجم کم و استفاده بسیار آسان
پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز همچون ویندوز ۷

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *