خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

میزان درآمد کارکنان گوگل،یاهو،اپل و مایکروسافت

Glassdoor.com سایت اینترنتی است که توسط شرکت تازه تاسیس Stealth با سرمایه ۳ میلیون دلار در ماه گذشته ایجاد شده است. اساس کار این سایت این است که به کارمندان اجازه می دهد تا به صورت ناشناس (Anonymous) در مورد شرایط شرکت خود و مسائلی از قبیل حقوق خود اظهار نظر کنند. Glassdoor قصد دارد تا درآمد خود را از طریق قرار دادن آگهی های استخدام و فروختن تحلیل های اطلاعات به واحدهای منابع انسانی ایجاد کند.

 

این سایت به این صورت عمل می کند که اطلاعات مربوط به حقوق و نظرات فرد در خصوص مسائل مختلف شرکت را به همراه نام شرکت و پست فرد در شرکت منتشر می کند. هر کاربر برای دسترسی به این اطلاعات بایستی اطلاعات مربوط به موقعیت شغلی و درآمد خود را وارد کند.

از نکات مهم در ارتباط با این سایت استفاده از الگوریتم هایی است که تا حدود زیادی ارائه اطلاعات نادرست را تشخیص می دهد. در طول ماه گذشته که این سایت دوره بتای خود را طی می کرد کارکنان شرکت های مختلفی در این سایت ثبت نام کرده اند که در میان آن ها کارکنان گوگل، یاهو، مایکروسافت، اپل و … 

بر اساس اطلاعات ثبت شده توسط کارکنان گوگل در این سایت، متوسط درآمد یک مهندس نرم افزار گوگل $۹۷,۸۴۰ می باشد و گستردگی درآمد بین $۸۰,۰۰۰ و $۱۵۰,۰۰۰ است. در کنار این درآمد امتیازات و پاداش هایی بین $۲۰,۰۰۰ تا $۴۵,۰۰۰ در سال نیز به این افراد داده می شود. در مجموع می توان گفت که یک مهندس نرم افزار در گوگل به طور متوسط $۱۱۲,۵۷۳ در سال درآمد خالص دارد.حقوق کارکنان یاهو و مایکروسافت نیز مشابه گوگل می باشد با این تفاوت که پاداش ها در یاهو و مایکروسافت کمتر است و این مساله باعث شده است متوسط درآمد خالص سالانه در یاهو و مایکروسافت به ترتیب $۱۰۵,۶۴۲ و $۱۰۵,۳۷۵ باشد. این در حالی است که متوسط درآمد مهندسان نرم افزار در شرکت اپل بر اساس اطلاعات این سایت تنها$۸۹,۰۰۰ می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *