خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

۷ راه برای کمتر خوردن و جلوگیری از چاقی

آب گریپ فروت

افرادی که به مدت ۱۲ هفته قبل از هر وعده غذایی نصف فنجان آب گریپ فروت بدون شیرینی بخورند بیش از ۵ کیلو وزن کم خواهند کرد. در ضمن کالری دریافتی این افراد ۳۰ درصد کمتر از قبل بوده است.محرومیت از اکسیژنتمرینات ریتمیک از جمله تمرین با وزنه که در آن از حرکات با ریتم ثابت و آرام استفاده شود باعث می شود، بدن شما چربی بیشتری بسوزاند. به این نکته مهم توجه کنید؛ وزنه را در عرض ۲ ثانیه پایین آورده و بدون هیچ گونه مکثی در عرض ۲ دقیقه آن را بالا نگه دارید. همین فشار ثابت با شدت پایین باعث محدود شدن جریان خون به عضلات درگیر شده و آن ها را دچار کمبود اکسیژن می کند.

 لذت کشف بقولات

حتما اسم بقولات به گوش تان خورده است. محض یادآوری دانه های بقولات شامل عدس، لوبیا و نخود هستند. تحقیقات دانشمندان دانشگاه تورنتو نشان داده، افرادی که به مدت ۸ هفته هر هفته به اندازه ۵ فنجان بقولات مصرف کنند به شکل قابل توجهی کاهش سایز کمر داشته و کالری کمتری دریافت خواهند کرد. مطالعه دیگری از همین دانشگاه نشان داده، خوردن عدس یا نخود فرنگی هنگام غذا به افراد کمک می کند تا در وعده غذایی بعدی کمتر غذا بخورند. این غذاها حاوی مواد مختلفی است که به کاهش وزن و کم شدن اشتها کمک می کند. بقولات غنی از فیبر و پروتئین بوده و ایندکس گلایسمیک پایینی دارد قند خون را کمتر بالا می برد.

 بخندید

برای این که وزن مناسبی داشته باشید کاری کنید که باعث خنده تان شود! محققان برزیلی می گویند، سروتونین یا همان هورمون خوشحالی باعث کاهش اشتها و گرسنگی شده و چربی سوزی در بدن را تشدید می کند.

 پسته بخورید

مطالعات نشان می دهد، افرادی که پسته خام با پوست را می خورند (یعنی آن هایی که باید پوست کند و بعد مغز را از داخل پوسته نرم داخلش بیرون کشید) در مقایسه با آن هایی که پسته خام با پوست سخت می خوردند ۲۱۱ کالری کمتر دریافت می کنند.

 به چنگال توجه کنید

اگر به جای قاشق با چنگال غذا بخورید آن وقت بیشتر متوجه مقدار غذایی که می خورید خواهید شد، در نتیجه کمتر خواهید خورد. اگر به جای چنگال و قاشق از چوب های غذاخوری شرقی ها استفاده کنید هم همین اتفاق خواهد افتاد به خصوص اگر در به کار بردن آن ها حرفه ای نباشید.

 در سینی اداره غذا بخورید

حتما این سینی هایی را که در اداره ها در آن غذا سرو می شود دیده اید. یک عدد از آن ها بخرید و به اندازه همان بخش هایی که در آن تعبیه شده میوه، سبزی، ماست کم چرب و غذای اصلی را بریزید. به این ترتیب مقدار غذایی که می خورید کاملا مشخص شده و از حدی بیشتر نخواهید خورد.

 گوشت لخم بخورید

یک تکه استیک گوساله تنها ۱۴۸ کالری و ۴ گرم چربی دارد. در عین حال حاوی ۲۶ گرم پروتئین خالص است که می تواند چنان شما را سیر نگه دارد که طرف میان وعده های شیرین مثل بیسکویت و کیک نروید.

 با یک آدم کم غذا هم سفره شوید

اگر دوستی دارید که رژیم دارد یا کم اشتهاست سعی کنید با او غذا بخورید. از سوی دیگر تحقیقات دانشمندان دانشگاه نیویورک نشان داده، سر یک میز خانم ها معمولا کمتر از آقایان غذا می خورند. بنابراین آقایان اگر با همسر یا خواهرشان سر سفره بنشینند احتمالا مقدار کمتری غذا خواهند خورد.

 سحرخیز باشید

تحقیقات دانشمندان دانشگاه نورث وسترن نشان داده، افرادی که صبح دیرتر از ۸ صبح بیدار می شوند نسبت به افرادی که زودتر از رختخواب خارج می شوند موقع ناهار ۲۰۰ و موقع شام ۳۷۵ کالری بیشتر دریافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *