خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

کمک خلبان هواپیما عمدا سرنشینان جرمن وینگز را به کام مرگ کشاند

Germanwings

آخرین گزارش‌ها از بررسی حادثه سقوط ایرباس جرمن‌وینگز، حاکی از آن است که کمک خلبان هواپیما مسوول اصلی این حادثه‌ی مرگ بار بوده است.

به گزارش خبرگزاری (اسوشیتدپرس)، رابین بریس، دادستان شهر مارسی، امروز پنج‌شنبه، ششم فروردین‌ماه، اعلام کرد که اطلاعات استخراج شده از جعبه سیاه نشان می‌دهد که کمک‌خلبان هواپیما پس از تنها شدن در کابین هواپیما «عمدا» هواپیما را رو به زمین هدایت کرده است.

آندرئاس لوبیتس، نام کمک خلبانی است که در کابین را به روی خود قفل کرده و خلبان را به آن راه نداده است.  دادستان شهر مارسی، می‌گوید، احتمالی وجود ندارد که کمک خلبان تروریست بوده باشد.

شواهد به دست آمده از جعبه سیاه هواپیمای A320 متعلق به جرمن وینگز نشان می‌دهد که سکوت مطلق در کابین هدایت هواپیما حاکم بوده است و تنها صدای نفس کمک خلبان تا آخرین دقایق شنیده می‌شود. به این ترتیب، کمک خلبانِ ۲۸ ساله در تمام مدت سقوط زنده بوده، اما اجازه ورود خلبان به کابین را نداده است.

این هواپیما روز سه‌شنبه، چهارم فروردین‌ماه، در حالی که از بارسلون به دوسلدورف در حال پرواز بود در ارتفاعات رشته کوه‌های آلپ سقوط کرد. در نتیجه‌ی این حادثه،  تمامی ۱۵۰ نفر سرنشین هواپیما، از جمله دو خبرنگار ایرانی، جان باختند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *