خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

چطور ویدیو هایی را که در اینترنت تماشا کردیم ذخیره کنیم؟

یا تا به حال شده یک ویدیو را در اینترنت ببینید و سپس دوست داشته باشید آن را بدون اینکه بخواهید دوباره دانلود کنید در کامپیوترتان ذخیره کنید؟

به گزارش تارنورد، اگر جوابتان مثبت است چاره ی کار نرم افزار VideoCacheView است که می تواند این کار را برای شما انجام دهد.این نرم افزار با جستجوی فایل های ویدیویی در حافظه Cache مرورگرتان قابلیت ذخیره آن ها را به شما می دهد.طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده است.حتی این نرم افزار نیاز به نصب ندارد.

کافیست شما آن را دانلود و اجرا کنید.در زیر محیط این نرم افزار را می بینید:

همان طور که می بینید محیط برنامه بسیار ساده است.هنگامی که شما آن را باز می کنید ابتدا شروع می کند به لیست کردن فایل های ویدیویی تماشا شده.سپس پس از این که این کار تمام شد شما یک لیست مشاهده می کنید.این لیست بر اساس نام ، آدرس سایت ، نوع مرورگر و تاریخ ویدیو ها دسته بندی شده است.

برای ذخیره کردن هر کدام از این ویدیو ها بر روی آن کلیک راست کنید و سپس گزینه (Copy Selected file) را بزنید(یا کلید F7).سپس مکان ذخیره سازی را انتخاب کنید و آن را سیو کنید.این ویدیوها با فرمت .flv ذخیره می شوند.

در ضمن چند نکته است که باید درباره ی این نرم افزار بدانبد:

۱-این نرم افزار با تمام مرورگر ها کار می کند.به این معنی که مهم نیست شما با چه مرورگری ویدیو را تماشا کردید.

۲- اگر شما قسمتی از یک ویدیو را تماشا کردید می توانید همان قسمت را نیز ذخیره کنید.

۳-اگر تنظیمات مرورگرتان در حالتی است که با بستن مرورگر حافظه ی Cache مرورگرتان پاک می شود یادتان نرود قبل از بستن آن ویدیو هایی را که می خواهید ذخیره کنید با  استفاده از این نرم افزار در کامپیوترتان سیو کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *