خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود نرم افزار فارسی ساز آفیس ۲۰۰۷ با غلط گیر فارسی

فارسی ساز آفیس ۲۰۰۷ با غلط گیر فارسیسرانجام بسته نرم افزار فارسی ساز آفیس ۲۰۰۷ توسط مایکروسافت رائه گردید. پس از ارائه نسخه موفق فارسی ساز آفیس ۲۰۰۳ که با استقبال بسیار زیاد توسط کاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نص این فارسی ساز بر روی آفیس ۲۰۰۷ خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای آفیس ۲۰۰۷ امکان جدیدی به این نسخه از فارسی ساز اضافه میشود که بدون شک یکی از بهترین امکانات ارائه شده برای نسخه آفیس میباشد، اضافه شدن غلط گیر فارسی یا همان Spellcheck میباشد. که با استفاده از این امکان شما میتوانید غلط های املایی خود را در متن تایپ شده یافته و آن را تصحیح نماید.

فارسی ساز آفیس ۲۰۰۳:

برنامه واژه پرداز Word که یکی از محبوب ترین و بهترین نرم افزار جهت تایپ در تمامی نقاط جهان شناخته میشود. در سالهای پیش فارسی سازهای بسیار زیادی برای نسخه های مختلف آفیس توسط شرکتهای ایرانی ساخته شده که به قیمتهای بسیار گران در اختیار کاربران فارسی زبان قرار میگرفت که علاوه بر کامل نبودن نرم افزارهای ارائه شده باعث اختلال در نرم افزار می شد. که بیشتر این نسخه ها در نسخه های عربی قابل اجرا می باشد. که هیچ گونه هماهنگی با این نرم افزار نداشته و در اجرای صحصیح نرم افزار تداخل ایجاد می کند. بسته نرم افزاری رابط زبان فارسیPersian Language Interface Pack یا به اختصار LIP بر روی تمامی نسخه های انگلیسی آفیس ۲۰۰۳ قابل نصب و اجرا میباشد. که پس از نصب قادر به فارسی کردن برنامه های Word و Excel و Outlook و PowerPoint می ‌باشد.

راهنمای نصب

طریقه فعالسازی : پس از نصب فارسی ساز وارد منوی Start ویندوز شوید. سپس به ترتیب وارد زبانه‌های All Programs و بعد Microsoft Office شوید و سپس زبانه‌ی Microsoft Office Tools را برگزینید و بر روی Microsoft Office 2007 Language Settings کلیک کنید .حالا می‌بایست در زبانه‌ی Display Language زبان Persian را مشاهده کنید. زبان فارسی را به لیست موجود اضافه کرده و Persian  را زبان اصلی (Primary) قرار دهید

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *