خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

طرز تهیه شیرینی رولت

مواد لازم:

  • آرد= ۳/۴ پیمانه
  • شکر= ۳/۴ پیمانه
  • تخم مرغ= ۴ عدد
  • بکینگ پودر= ۱/۲ قاشق چای خوری
  • وانیل= ۱/۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه کیک رولت:

همه مواد بجز ارد را بریزید توی کاسه حتی بیکینک بودر را و با همزن با سرعت بالا ۵ دقیقه بزنید اینقدر که حجمش ۲ برابر و حسابی سفید شه حالا ارد رو اضافه کنید خوب هم بزنید تا ارد مخلوط شه(نترسید پفش نمیخوابه


بعد فر رو روی ۴۰۰ فارنهایت یا ۲۰۰ سانتیکراد بکذارید و مواد رو روی سینیتون که کفش الومینیوم بهن کرده و جربش هم کرده اید بریزید و یکنواختش کنید بمدت ۸ دقیقه بکذارید طبقه وسط اکر کم بود ۲ دقیقه دیکر اضافه کنید
وقتی از فر خارج کردید همانطور که داغ داغه یه بارجه یا حوله نمناک یا با همون ا لومینیوم لولش کنید و بزارید حسابی خنک شه بعد بازش کنید خامه رو لایش بمالید و ۵-۶ ساعت بکذارید در یخجال بماند. میتوانید از برشهای موز و یا مغز گردو نیز در وسط رولت استفاده کنید . در نهایت بعد از لول کردن مقداری خامه زده شده را روی آن کشیده و با میوه تزیین کنید .

طرز تهیه خامه زده شده:

خامه= ۱۰۰ گرم
پودر قند= ۲ قاشق غذا خوری
وانیل= ۸/۱ قاشق غذا خوری
طرز تهیه:
فرم گرفتن خامه حالتی است که به وسیله زدن خامه در آن باید به وجود بیاید تا برای مالیدن بر روی کیک ها و شیرینی ها و تزیین کرم و ژله ها آماده شود به این طریق که برای هر ۱۰۰ گرم خامه ۲ قاشق غذا خوری پودرقند اضافه کرده و ۸/۱ قاشق چای خوری وانیل نیاز داریم بعد از این که پودر قند و خامه و وانیل را مخلوط کردیم آن را به مدت چند ساعت در فریزر قرار دهید تا کاملاً خامه یخ بزند سپس زمانی که خواستید آن را استفاده کنید نیم ساعت قبل از فریزر خارج کنید تا خامه نرم شود سپس آن را با همزن برقی با دور کند به مدت ۱ الی دو دقیقه بزنیدسپس با دور تند به مدت ۱۰ دقیقه تا فرم مورد نظر به دست بیاید.تاجای پره های همزن روی خامه بماند . نکته خیلی مهم سرد بودن خامه است که باید حتماً خامه ای را که می خواهید بزنید برای استفاده از قبل آن را منجمد نمایید. در صورتی که از خامه آماده قنادی استفاده می کنید تنها به مدت ۱۲ دقیقه با دور تند همزن بزنید.و کیفیت بهتری را دارد.

مواد لازم برای تزئین میوه های روی رولت:

آب : ۲ پیمانه
پودر آگارآگار : ۱ قاشق مرباخوری
شکر : به میزان لازم
ابتدا آب را روی حرارت بجوش آورده سپس پودر آگارآگار را افزوده و حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان می دهیم تا بجوشد و حالت ژلاتینی پیدا کند ، برای تست می توانید کمی از آنرا روی ظرف سردی بریزید در مدت ۲۰ تا ۳۰ ثانیه باید بسته شود اگر غیر از این بود مقدار پودر را بیشتر کنید. بعد از این زمان شکر را افزوده تا جاییکه به شیرینی علاقه داریم و ژله را از روی حرارت بر می داریم.بعد از ۱ دقیقه سرد شدن با قاشق آن را روی میوه ها میریزیم.

میتوان از پودر ژله و یا اسانس ها برای طعم دار و رنگی کردن آن استفاده کنید .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *