خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود مجموعه بازی Tomb Raider 1 2 3

مشخصات بازی Tomb Raider I :

نام بازی (فارسی) : لارا کرافت ۱

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۱۹۹۶

شرکت سازنده : Core Design

منتشر کننده : Square Enix

بازی Tomb Raider از شماره ۱ تا ۳ برای دانلود برای شما قرار داده شده است . با نصب این فایل ۳ ورژن از این بازی روی سیستم شما نصب میشود . بر روی ویندوزهای جدید کاملا سازگار است .Tomb Raider یک فرانچانز چند وجهی است که بازی های ویدئویی , کتاب های کمیک , رمان و داستان های سینمایی را شامل می شود که در تمامی آنها ماجراجویی های یک زن انگلیسی به نام Lara Croft را روایت می کند . اولین نسخه Tomb Raider در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و پس از آنکه در رسانه ها با استقبال خوبی روبرو گردید و سودآوری فراوانی را به جیب زدند , لارا به نماد صنعت بازی های ویدئویی بدل گردید . جالب است بدانید نام Lara Croft به عنوان موفق ترین قهرمان ویدیویی در کتاب گینس در سال ۲۰۰۶ به ثبت رسیده است . شش بازی از این مجموعه توسط کمپانی Core Design طراحی و ساخته شده و سه نسخه آخر را Crystal Dynamics برعهده داشته است . تمامی بازی ها در ابتدا توسط Eidos Interactive زوانه بازار گردید اما از سال ۲۰۰۹ کمپانی Eidos به زیرمجموعه Square Enix پیوست . تا به امروز ۲ فیلم بر اساس داستان های لارا کرافت به نام های Lara Croft: Tomb Raider و Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life ساخته شده اند که در آن بازیگر مشهور هالیوودی , Angelina Jolie در نقش Lara Croft به ایفای نقش پرداخته است . تمامی نسخه های بازی تا به امروز بیش از ۳۲ میلیون نسخه را به فروش رسانده است و همین موضوع این فراچایز را به یکی از پرفروش ترین بازی های تاریخ  بدل کرده است .

 

در این بازی لارا به دنبال تکه های گمشده شی باستانی به نام Scion است که ماجراهای مختلفی برایش پیش می آید . با سبکی آکروباتیک ، جهش ، شنا و صعود راه خود را به سمت حقیقت باز می کند و سعی می کند در یک محیط ۳ بعدی عناصر را کشف و با حل معماهای مختلف به اسرار این شی باستانی پی ببرد .

 

مشخصات بازی  Tomb Raider II :

نام بازی (فارسی) : لارا کرافت ۲

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۱۹۹۷

شرکت سازنده : Core Design

منتشر کننده : Square Enix

در نسخه دوم , Tomb Raider شما را برای ملحق شدن به لارا دعوت می کند تا همراه با او سفر خود را آغاز کرده و تندیس افسانه ای را پیش از آنکه در اختیار انسان های بدخواه بیفتد , آن را به چنگ آورید . طبق افسانه هرکسی این تندیس را در اختیار داشته باشد قدرت نفس اژدها را به دست خواهد آورد .

 

مشخصات بازی Tomb Raider III :

نام بازی (فارسی) : لارا کرافت ۳

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۱۹۹۸

شرکت سازنده : Core Design

منتشر کننده : Square Enix

هزاران سال پیش یک شهاب سنگ در قطب جنوب سقوط می کند و حالا لرزه هایی از آن در عصر مدرن احساس می شود . Lara Croft سرنخ های یک راز کشنده را دنبال می کند . او با رازی روبرو می شود که ممکن است به قیمت از دست دادن جانش منجر شود . در این نسخه شاهد ترکیبی از معماها ها و عکس العمل هایی با سرعت بالا خواهیم بود .

سیستم مورد نیاز

OS:Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Processor:1.8 GHz Processor
Memory:512 MB RAM
Graphics:3D graphics card compatible with DirectX 9
DirectX®:۹.۰
Hard Drive:2 GB HD space

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP / Windows Vista / Windows 7
Processor:1.8 GHz Processor
Memory:512 MB RAM
Graphics:3D graphics card compatible with DirectX 9
DirectX®:۹.۰
Hard Drive:2 GB HD space

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *