خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود بازی دوتا ۲ DOTA 2 April 2019 Update برای کامپیوتر

DOTA 2

آپدیت ماه آپریل ۲۰۱۹ برای دانلود بازی دوتا ۲ به صورت کامل، کم حجم و فشرده سازی اختصاصی توسط وبسایت دانلودها آماده شده است. بازی دوتا ۲ (انگلیسی: Dota 2) یک بازی ویدئویی در سبک بازی آنلاین است؛ که در پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، اواس ده (انگلیسی: Mac OS)، و لینوکس منتشر شده‌است. این بازی چند وقت پیش تغییرات زیادی کرده است و موتور گرافیکی آن به روز شده است این بازی کامل شدهٔ نسخه پیشین آن یعنی دفاع از اقوام است.

واژه DotA خلاصه شده از Defense of the Ancients به معنی دفاع از ساختمان باستانی است؛ و هر تیم ساختمان‌های دشمن را از بین ببرد برنده است. دوتا ۲ بازی چند نفره انلاین در یک محیط گرافیکی سه بعدی (۳D)، ارائه شده از منظر بالا زاویه مورب و ثابت است که در ابتدا یکی از mapهای بازی warcraft بود و توسط IceFrog ایجاد شده بود. دو تیم با پنج بازیکن، به عنوان ریدینت (انگلیسی: Radiant) و دایر (انگلیسی: Dire) به رقابت می‌پردازند.

 

تریلر بازی DOTA 2 :

 

DOTA DC20190407 PC-DLHA

آپدیت تا تاریخ APR-07-2019 اضافه شد

هر بازیکن در دانلود بازی دوتا ۲ یکی از ۱۱۴ «قهرمان» (انگلیسی: Hero) که هر یک از ویژگی توانایی‌های منحصر به فرد و سبک متفاوتی را دارد برمی‌گزیند. در آغاز رقابت تمام قهرمانان دارای سطح یک می‌باشند که در طول بازی با مردن هر یونیت سطح هیرو افزایش میابد. هر زمان که قهرمان یک سطح ارتقا یافت می‌تواند یک توانایی جدید را باز کند و یا آنها را ارتقا دهد. قهرمان‌ها به صورت کلی به دسته strange، agility، intelligence دسته‌بندی می‌شوند.

همچنین در این بازی به دلیل آپدیت‌های فراوان نمی‌توان در آن از مپ هک (MH) استفاده کرد و خیلی قابلیت‌های دیگر که در آپدیت‌های روزانه و یا هفتگی به بازی اضافه می‌شود. بازی Dota 2 دارای دو بخش آفلاین و آنلاین (Multiplayer) است. در بخش اول می توانید با اضافه کردن Bot به بازی مشغول شوید ولی در بخش دوم باید از نرم افزار Steam برای اتصال به سرور های جهانی بازی استفاده کنید و با دوستانتان به رقابت بپردازید.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 or newer
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8600/9600GT, ATI/AMD Radeon HD2600/3600
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

راهنمای نصب

۱) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود
https://store.steampowered.com/about/
و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

۲) به صفحه رسمی بازی Dota 2 در استیم مراجعه کنید.
https://store.steampowered.com/app/570/Dota_2/
بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

۳) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

۴) فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.