خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

نرم افزار قوی فشرده ساز UHARC GUI 4.0.0.2

با استفاده از این برنامه می توانید یک فایل را با ۷ روش فشرده کنید. این برنامه نسخه گرافیکی از برنامه uharc است که می توانید با کمک آن به صورت ساده تری از این برنامه برای فشرده سازی استفاده کنید. می توانید برای فایل فشرده پسورد نیز بگذارید. با استفاده از گزینه هایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد می توانید برای هر فرمت فایلی روش فشرده سازی خاصی را برای حداکثر فشرده سازی مورد استفاده قرار دهید. این برنامه در بعضی موارد و فرمتها بهتر از برنامه های دیگر یک فایل را فشرده می کند.

UHARC DOS کوچک و در عین حال قدرتمند و آسان برای استفاده و بایگانی فایل ویندوز با پشتیبانی از چند رسانه ای است. این برنامه توسط اووه Herklotz ساخته شده است و شما می توانید آن را به عنوان یک EXE. و فقط برای استفاده غیر تجاری رایگان است. حافظه مورد نیاز در روش فشرده سازی استفاده می شود بستگی دارد.

مقایسه شده اند ویرایشگر و UHARC و ساخته شده است که در آن filesizes کوچکتر با UHARC اما یک افزایش نسبتا قابل توجهی در زمان رفع فشار. نکته ای که آخرین نسخه بتا است ۰٫۶b، اما از سال ۰٫۶a آن به طور کامل جایگزین ۰٫۴ و بالاتر هدر بایگانی و سازگار با قبلیها نیست.

UHARC همچنین دارای خود اجرایی استخراج (SFX) خرد برای ویندوز در نسخه ۰٫۶a گنجانده شده است.نسخه جدید ۰٫۶b شامل یکی از ویژگی های به نام unUHARC که با DOS و ویندوز فایل های باینری بدون محدودیت سازگار است.محدودیت های شناخته شده است که بایگانی باید کوچکتر از یک مجموع از دو گیگابایت بستهای اندازه وجود دارد. اگر چه برخی از گزارش ها که ممکن است برای فشرده سازی ۶GB بستهای بایگانی اندازه وجود دارد.

 

 

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. دانیال
    در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ :

    متن انگلیسی رو انداختید تو گوگل ترنسلیت؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *