خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

سلامتی زندگی استیو جابز مورد خطر واقع شده است!

مدیر عامل کمپانی اپل، مشکلی درسلامتی خود دارد، البته روزنامه نیویورک تایمز در شنبه گذشته خبر داد، این مشکل سلامتی وی را تهدید نمی کند.
در صورتی که مساله سلامتی جابز مهم تر از یک معامله یا یک باگ است. البته این روزنامه در ادامه گفت، سرطان استیو جابز برنگشته است. این گزارشی از یک مکامله تلفنی با استیو جابز بوده است. التبه وی دوست ندارد تا در مورد سلامتی اش به طور علنی صحبت کند برای همین جزئیات گزارش ذکر نشده است.

نگرانی در مورد سلامتی استیو جابز دوشنبه قبل پس از مکالمه تلفنی هیئت مدیریه اتفاق افتاد، روزنامه نیویورک تایمز بعد از این نگرانی ها سعی کرد تا سوالاتی از هئیت مدیریه بپرسد اما آنها هیچ پاسخی در مورد سلامتی جابز ندادند.

سکوت کمپانی اپل روی این موضوع باعث شده است تا مردم بی اطلاع و نگران سلامتی استیو جابز باشند. موضوع تندرستی استیو جابز تقریبا از سال ۲۰۰۴ وقتی که او عمل کرد زیاد مطرح نشده است، ما اخیرا نگرانی ها بیشتر شده است، وقتی که او در کنفرانس توسعه دهندگان صحبت می کرد مردم همه متوجه ظاهر لاغر او شد بودند. در سال ۲۰۰۶ باز هم مردم نگرانی هایی از ظاهر وی داشتند.

البته نیویورک تایمز همچنان جزئیات مکامله تلفنی مدیر عامل اپل را منتشر نکرده است، و البته باز هم با چاپ عنوان سلامتی استیو جابز در خطر نیست، سعی کرد تا نا ارامی ها را آرام تر کند.

جالب اینجاست که لاغر شدن استیو جابز بحث داغی بین وبلاگ نویسان خراجی شده است، حتی چند روزنامه دیگر نیز این موضوه را بسیار خطرناک و بد توصیف کردند.

به هر حال امیدوارم حال آقای جابز هر چه زودتر خوب شود و مشکلی جدی نباشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *