خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

نرم افزار افزایش سرعت فایرفاکس تا ۳ برابر با SpeedyFox 1.4.2.40

SpeedyFox

احتمالا شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از مرورگر محبوب فایرفاکس باشید. این مرورگر به دلیل داشتن امکانات متعدد و افزونه های فراوان و مفید، یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرها به شمار می رود. اما بسیاری از کاربران پس از مدتی استفاده از این مرورگر، شاهد کند شدن آن خواهند شد. این کند شدن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد که تاثیر زیادی در کاهش سرعت مرورگر فایرفاکس شما خواهند داشت.

در این قسمت نرم افزار کم حجم و رایگان SpeedyFox یا همان روباه تیزرو را به شما معرفی می کنیم. این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های فایرفاکس و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوکمارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر فایرفاکس شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد.

راهنمای نصب

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا مرورگر فایرفاکس خود را ببندید و نرم افزار SpeedyFox را اجرا کرده و پس از انتخاب پروفایل خود که به صورت پیش فرض default است، بر روی دکمه ی Speed Up My Firefox کلیک کرده و مرورگر خود را اجرا نمائید و از سرعت بالای فایرفاکس خود لذت ببرید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *