خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

مشاهده چهره خود در ۲۰ سال آینده با ProphecyMaster.v.1.1

یکی از آرزوهای بشریت دانستن اتفاقاتی بود که در آینده قرار است برایشان رخ دهد. این آرزو همیشه در فکر اکثر انسانها بوده و برای دست یافتن به آن انسانهای بسیار زیادی تلاش های فراوانی نمودند که بیشتر آنها بی نتیجه بود. در دنیای امروز با پیشرفت علم و فناوری و افزایش کارائی نرم افزارهای شبیه ساز این آرزوی انسانها تا حدی قابل دسترس شده است. شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که خیلی علاقه مند بدانند، چهره ی آنها در چند سال آینده به چه شکل در خواهد آمد. امروزه با پیشرفت نرم افزارهای شبیه ساز مجازی این امکان فراهم شده تا افراد از ویژگی های ظاهری خود در چند سال آینده اطلاع یابند. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم در همین زمینه کاربرد دارد.

 شما برای مشاهده عکس پیری خود نیاز به انجام هیچگونه تنظیماتی ندارید زیرا این نرم افزار خود به صورت خودکار تمام مراحل را انجام می دهد تنها کاری را که شما میبایست آن را انجام دهید وارد کردن عکس خود در نرم افزار و انتخاب گزینه ی Next است که پس از آن بعد از چند ثانیه تصویر شبیه سازی شده نرم افزار را خواهید دید که چهره شما را ۲۰ سال پیر تر کرده است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ارسال عکس شبیه سازی شده از طریق ایمیل به دوستان و نیز ذخیره سازی عکس با کیفیت مناسب اشاره کرد. این نرم افزار دارای حجم بسیار کمی است که به نسبت حجم کم خود دارای کاربرد بسیار جالبی میباشد.

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:

امکان مشاهده عکس چهره خود در دوران پیری.
امکان ارسال عکس شبیه سازی شده از طریق ایمیل.
امکان ذخیره سازی عکس شبیه سازی شده.
امکان بزرگنمایی عکس قبل از شبیه سازی.
قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
سازگار با ویندوز های مختلف.
داشتن حجم مناسب.
اجرا با یک کلیک.
کاربرد آسان

راهنمای نصب

پس از نصب، نرم افزار را ببندید و از پوشه Crack فایل ProphecyMaster.dll  و ۲ فایل دیگر را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و سپس نرم افزار را اجرا نمایید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *