خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

برنامه پرسمان قرآنی نماز در پرسمان بدون مرز نسخه ۲

پرسمان

شماره دوم از پکیج پرسمان بدون مرز نرم افزاری تهیه شده از کتاب “پرسمان قرآنی نماز” کاری از مرکز فرهنگ و معارف قرآن می باشد که به سفارش کانون گفتمان قرآن تهیه و طراحی شده است. از امکانات این برنامه میتوان به انواع جستجو : جستجو در متن ، جستجو در سوالات و جستجو در کل متن کتاب ، خصوصی کردن تنظیمات ، معرفی مراکز پاسخگو و … اشاره کرد.

این نرم افزار دارای امکانات مختلفی همچون، جستجو در متن‌، جستجو در سؤالات و جستجو در کل متن کتاب‌، خصوصی کردن تنظیمات و معرفی مراکز پاسخ‌گویی است. هدف از انتشار این نرم افزار گسترش متون و محتواهای صحیح دینی در دنیای مجازی است و به زودی نسخه های دیگری از این نرم افزار منتشر خواهد شد.انتشار گاه‌نامه بصائر، گامی دیگر در راستای انتشار محتواهای صحیح دینی با شیوه جدید در فضای مجازی است و تا کنون دو شماره از آن در کانون منتشر شده است. کانون گفتمان قرآن، فضایی تخصصی برای پاسخ به پرسش ها و شبهات قرآنی در فضای مجازی است و با استفاده از کارشناسان مذهبی به پاسخ‌گویی می پردازد. گفتنی است، کانون گفتمان قرآن از سال ۱۳۸۴ کار خود را آغاز کرده است و در این مدت با جذب بیش از ۴۲۰۰۰ کاربر در زمینه پاسخ‌گویی فعال بوده است.

راهنمای نصب

 در صورت بروز مشکل فونت:

به مسیر زیربروید: Control Panel–>Language, and Regional Optionsسپس زبان سیستم رو فارسی انتخاب کنید ، بعد دوباره فایل پرسمان رو باز نمایید

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *