خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

دانلود زیرنویس انیمیشن زیبای بالا up 2009

زیرنویس انیمیشن زیبای Up

نام فیلم : بالا – Up
صدا پیشگان : Edward Asner | Christopher Plummer | Jordan Nagai | Bob Peterson

کارگردان: Pete Docter
نویسنده و دستیار کارگردان: Bob Peterson
تهیه کننده: پیکسار
تاریخ اکران: ۲۹ مه ۲۰۰۹ (آمریکا)
مدت فیلم: ۹۶ دقیقه

خلاصه فیلم : انیمیشن درمورد پیرمردی است که در شهری بزرگ زندگی میکند و از کل جامعه فاصله گرفته است و در تنهایی به سر می برد. خانه ی کوچک او در میان آسمان خراش هایی است که هر روز بلندتر می شوند و اکنون شهرداری میخواهد خانه ی او را تخریب کند و تخلیه کند.

اما پیرمرد حاضر نیست خانه اش را به هیچ وجه ترک کند به همین علت با هزاران بادکنک که به خانه اش وصل کرده است به پرواز در می آید تا سفر پر ماجرایی را آغاز کند. اما بر حسب اتفاق پسر شش ساله ی همسایه نیز با او همراه می شود و آنها در سفری به جنگل ها و طبیعت دور افتاده ماجراهای جالبی را تجربه میکنند .

انیمیشن سینمایی سه‌بعدی “بالا” محصول مشترک دیسنی و پیکسار در چهارمین هفته اکران به چنان فروشی دست یافت که به زودی لقب دومین کارتون پرفروش پیکسار را در بازار داخلی آمریکا پس از “در جستجوی نیمو” از آن خود می‌کند.
به گزارش خبرنگار مهر، ورایتی اعلام کرد “بالا” به کارگردانی پیت داکتر و باب پیترسن تا یکشنبه ۱۸۷ میلیون دلار فروخته و تا امروز پس از “سفر ستاره‌ای” ۲۳۲ میلیون دلاری دومین فیلم پرفروش اکران تابستانی هالیوود شده است. نمایش این فیلم در سالن‌های ویژه فیلم‌های سه‌بعدی نشان می‌دهد قیمت بیشتر بلیت این سالن‌ها می‌تواند به افزایش درآمد فیلم کمک کند.

گرچه تعداد نسخه‌های سه‌بعدی “بالا” تنها ۴۰ درصد مجموع نسخه‌های اکران‌شده در سینماهای آمریکا است، اما ۶۰ درصد درآمد کلی فیلم از اکران در این سالن‌ها به دست آمده است. استودیو دریم‌ورکز در فصل بهار نخستین انیمیشن سه‌بعدی خود “هیولاها در برابر بیگانگان” را اکران کرد که فیلم در آمریکای شمالی ۱۹۳ و در بازار بین‌المللی ۱۷۰ میلیون دلار فروخت.

بزرگترین چالش “بالا” در دست یافتن به یک رکورد رویایی فروش روز اول ژوئیه با اکران گسترده کارتون سه‌بعدی “عصر یخبندان: ظهور دایناسورها” آغاز می‌شود. با توجه به کم بودن سالن‌های ویژه فیلم‌های سه‌بعدی، محصول تازه استودیو فوکس قطعا تمام سینماهای سه‌بعدی “بالا” را از آن خود می‌کند و این فیلم تنها می‌تواند در سینماهای معمولی به اکران خود ادامه دهد.

“بالا” در هفته‌ای که گذشت ۳۱ میلیون دلار فروخت و با این حساب به زودی فروش ۲۰۶ میلیون دلاری “راتاتویی” پیکسار را در تابستان ۲۰۰۷ پشت سر می‌گذارد. عبور از مرز فروش ۲۲۴ میلیون دلاری “وال ـ ای” هم که در تابستان پارسال به دست آمد، چندان برای انیمیشن تازه پیکسار دور از دسترس نیست.

“در جستجوی نیمو” که سال ۲۰۰۳ به نمایش درآمد، با ۳۴۰ میلیون دلار فروش در بازار داخلی آمریکا و کانادا پرفروشترین فیلم پیکسار است و “اینکردیبل‌ها” با ۲۶۱ میلیون دلار در رده دوم است. کارشناسان گیشه معتقدند “بالا” با توجه به عملکرد یک ماه اخیر خود در بازار سینما توان شکستن رکورد “اینکردیبل‌ها” را دارد. “بالا” در بازار بین‌المللی هم ۲۷ میلیون دلار فروخته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *