خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

نرم افزار ثبت و ضبط تمام اعمال مسنجرهای کاربران در شبکه با Messenger Detect v3.89

شاید بارها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید تا از موضوع و محتوای گفت و گوی اینترنتی دیگر کاربران شبکه ی خود مطلع شوید و برای اینکار مجبور شده اید تا بعضا گفت و گوهای کاربران شبکه را ثبت و ضبط کرده و در مواقع لزوم مورد استفاده قرار دهید. اما اگرچه این عمل در واقع به نوعی جاسوسی محسوب شده و در کل مخالف با قوانین حفظ حریم شخصی کاربران می باشد ولی بعضا تنها راه حفظ امنیت شبکه و کشف مقاصد کاربران سودجو در شبکه همین امر می باشد. حال شاید برای این کار به دنبال روش های مختلف و متنوعی بوده اید که هیچ کدام نتوانسته اند نتیجه ی دلخواهی را برای شما به ارمغان آورند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Messenger Detect v3.89 :


 امکان نمایش و ذخیره ی گفت و گوهای مسنجرهای MSN، Yahoo، AOL و ICQ
امکان استفاده از Speech Engine برای خواندن پیام های چت ها
امکان Export کردن پیام ها و ذخیره ی آسان آن ها در فرمت RTF
امکان ویرایش مستقیم Log ها در نرم افزار
امکان جست و جو در میان Log های برنامه و چت های ذخیره شده
امکان استفاده از تم های مختلف و رنگارنگ (۱۵ رنگ مختلف)
اجرای خودکار و مخفیانه ی برنامه در هنگام شروع کار سیستم
بدون نیاز به نصب برنامه بر روی Client های شبکه
توانایی ضبط گفت و گوها به صورت کامل با همان فونت و رنگ نوشته شده و حتی ثبت اسمیل ها
توانایی درج زمان و تاریخ گفتگو

راهنمای نصب

پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید. قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.

اکنون برنامه پیغامی به شما می دهد که باید برنامه را اکتیو نمایید و شما بر روی گزینه ی Try کلیک می نمایید تا برنامه به صورت تریال نصب شود. حال برنامه را بسته و محتویات پوشه ی Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا نمایید و بر روی دکمه patch کلیک کنید و در پنجره باز شده فایل MessengerDetect.exe را انتخاب نمایید.
از پوشه ی Keygen فایل Keygen را اجرا نمایید. حال نرم افزار را اجرا نمایید نرم افزار از شما در خواست پسورد می نماید که شما پسوردی را که قبلا انتخاب نموده اید را وارد نموده و بر روی دکمه Ok کلیک می کنید و Product ID موجود در پنجره باز شده را کپی کرده و در Keygen وارد می نمایید و بر روی دکمه Generate کلیک می کنید. اکنون در پنجره نرم افزار بر روی دکمه Activate کلیک کرده و در پنجره باز شده بر روی دکمه Yes کلیک کنید، نیازی به تکمیل اطلاعات پنجره ی باز شده نمی باشد، بر روی دکمه ای که تصویر کلید بر روی آن هک شده است کلیک کرده و Redistration Code دریافتی از Keygen را در پنجره باز شده وارد نمایید تا نرم افزار با موفقیت رجیستر شود.
نرم افزار را اجرا کرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.

 

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. محمدحسین
    در تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۹ :

    خیلی سایت خوبی دارید همه نیازها مو تو وب شما پیدا کردم دانلود راحت…………از همه لحاظ خوب عالیییییییی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *