خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

نرم افزار بازار Bazaar v2.0.1 اندروید

Bazzar

نرم افزار بازار Bazaar v2.0.1

در نسخه شماره یک برنامه بازار شاهد پیشرفت هایی در رابط کاربری برنامه و اضافه شدن قابلیت هایی همچون جستجوی برنامه ها، استفاده مستقیم از قابلیت برنامه QR Code خوان، نمایش برنامه های تازه افزوده شده به بازار و … است.
برنامه بازار با تلاش چند جوان ایرانی و برای رفع محدودیت های بوجود آمده برای استفاده کاربرانی ایرانی اندروید از برنامه اندروید مارکت شرکت گوگل و ایجاد بازاری جدید برای توسعه زبان فارسی در این سیستم عامل محبوب عرضه شده است. توضیحات بیشتر در مورد این برنامه را در ادامه مطلب بخوانید.

در نسخه جدید این برنامه همچنین امکان سوئیچ بین دو زبان فارسی و انگلیسی به برنامه اضافه شده است که بدون نیاز به تغییر زبان دستگاه صورت می گیرد. البته زبان فارسی برنامه تنها در تلفن های همراه پشتیبانی کننده از این زبان به صورت کامل قابل استفاده است.از برنامه های فارسی اضافه شده به برنامه بازار هم می توان به برنامه تقویم شمسی آقای امیر رجبی اشاره کرد که عرضه کنندگان بازار آن را به عنوان اولین برنامه فارسی اضافه شده از سوی توسعه دهندگان ایرانی به بازار نام برده اند.

در بازار جدید با افزوده شدن امکان اسکن کدهای موسوم به QR Code، شما می توانید به صورت مستقیم از رایانه خود به مرور برنامه های موجود در کافه بازار و توضیحات آنها بپردازید و در صورت تمایل با اسکن کد مربوط به برنامه به راحتی به دانلود آن از روی گوشی موبایل خود بپردازید.نسخه جدید برنامه بازار پیش از عرضه سراسری مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفته است و به نظر می رسد برنامه های حال حاضر در آن به خوبی و کاملا نیازهای اولیه کاربران را برطرف می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *