خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

موزیک کارتون عروسکی پت ومت

شخصیت های اصلی این مجموعه عروسکی، دو کارگر و تعمیرکار دست و پا چلفتی هستند که در هر قسمت می خواهند مشکلی را حل کنند اما هرچه تلاش می کنند، مشکل پیچیده تر می شود و مشکلات جانبی بیشتری پدید می آید. در آخر، با احمقانه ترین و پردردسرترین شیوه به راه حلی دست می یابند که ازآن «رضایت» دارند. دو شخصیت عروسکی ابتدا در فیلم کوتاهی به نام «متفکران» حضور یافتند و سپس مجموعه تلویزیونی مستقلی براساس این شخصیت ها با عنوان «و همینه»! ساخته شد. دراین زمان بود که شکل و ظاهر آنها به صورت کنونی طراحی شد. عاقبت درسال ۱۹۸۹ این شخصیت ها دارای نام های پت و مت شدند ومجموعه تلویزیونی آنها هم به همین اسم نامیده شد.

 

این دو مرد عروسکی پت (Pat) و مت (Mat) نام دارند و در کشور چک پای به عالم هستی گذاشته‌اند. خالق آنها مردی است به نام لوبومیر بنس (Lubomir Benes). او کار ساخت این انیمیشن را بتنهائی آغاز کرد، سری اول این انیمیشن را با نام تعمیرکاران (The Tinkers) ساخت و کارش مورد توجه بسیار قرار گرفت.

پس از آن، بسیاری او را یاری کردند تا این کار را گسترش دهد؛ و تاکنون سه سری از آن به نامهای Thats it، Pat and Mat و “Pat and Mat” return ساخته شده است.
این انیمیشن معروفترین مجموعه انیمیشن بنس است که در استودیوی Brati V triku ساخته شده است. این استودیو از قدیمیترین و بزرگتین استودیوهای تهیه انیمیشین به سبکها و روشهای مختلف است و بسیاری از نوابغ این رشته در آن‌جا مشغولند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *