خانه » نرم افزار » اینترنت » معرفی بهترین افزونه های وردپرس

معرفی بهترین افزونه های وردپرس

در این پست و پست های آینده به معرفی افزونه ها (پلاگین ها) ی سیستم مدیریت محتوای وردپرسخواهیم پرداخت. همچنین به مرور زمان به فارسی سازی افزونه های پرکاربرد و ضروری به زبان شیرین پارسی خواهیم پرداخت.

چنانچه تاکنون برای پیدا کردن افزونه های مورد نظرتان دچار مشکل بوده اید با دنبال کردن این مطلب مشکلتان رفع خواهد شد. چنانچه افزونه ای از قلم افتاده یا مشکلی در توضیح افزونه ها وجود دارد میتوانید در قسمت نظرات همین پست اعلام کنید.

سئو و بهینه سازی سایت

Google XML Sitemaps Generator

افزونه ساخت نقشه سایت برای موتورهای جستجو: این افزونه جزو افزونه های ضروری برای یک سایت وردپرسی بشمار میرود. این افزونه برای موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو، بینگ، تکنوراتی و … نقشه سایت تهیه می کند.

All in One SEO Pack

افزونه کامل سئو: این افزونه جزو محبوب ترین افزونه های وردپرس می باشد. این افزونه تمامی تنظیمات و تغییرات لازم برای بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو را انجام میدهد.

Broken Link Checker

افزونه جستجوگر لینک های خراب: این افزونه وظیفه مانیتورینگ و اطلاع رسانی در مورد لینک های شکسته (خراب) را بر عهده دارد. همانطور که میدانید لینک های شکسته موتورهای جستجو را عصبانی می کنند!

Quick META Keywords

افزونه کلمات کلیدی: این افزونه کلمات کلیدی هر پست را بصورت اتوماتیک تشخیص داده و به قسمت برچسب های نوشته وارد می سازد.

SEO Rank Reporter

افزونه آنالیز سئو: این افزونه کلماتی را که شما با جستجوی آنها در رده های اول موتورهای جستجو قرار دارید آنالیز میکند و چنانچه تغییری در رتبه آنها رخ دهد بوسیله ایمیل به اطلاع شما خواهد رساند.

SEO Ultimate

این افزونه نیز ویژگی ها و امکانات منحصر بفرد خود را دارد. همچنین این افزونه بر روی فایل robot.txt مدیریت کاملی دارد.

Platinum SEO Pack

افزونه پلاتینوم سئو: این افزونه همانند افزونه All in One SEO Pack در بهینه سازی صفحات و عنوان به شما کمک میکند. یکی از ویژگی های مهم این افزونه جلوگیری از تکرار مطالب است.

SEO Friendly Image

افزونه بهینه سازی تصاویر: تصاویر می توانند ورودی زیادی به شما بدهند که متاسفانه اغلب اوقات به این موضوع بی توجهیم. این افزونه تصاویر شما را برای موتور های افزونه بهینه میسازد.

Sitemap Generator

افزونه نقشه سایت: این افزونه بیشتر از آنکه برای موتورهای جستجو مورد توجه باشد، به بازدید کنندگان کمک میکند تا مطالب مورد نظرشان را سریع تر پیدا کنند. ولی برای موتورهای جستجو هم بی تاثیر نیست.

Virastar

افزونه ویراستار: با کمک این افزونه که کاملا فارسی است می توانید فاصله ها در عنوان و پست را به نیم فاصله تبدیل کنید. یکی از امکانات این نرم افزار که در بحث سئو بسیار مهم است این است که می توانید کلمات مورد نظرتان را به آدرس دلخواهتان لینک دهید.

مدیریت نظرات

Subscribe To Comments

افزونه اشتراک در نظرات: با کمک این افزونه به نظردهندگان یک مطلب اجازه میدهید تا از نظرات بعدی بوسیله دریافت ایمیل اطلاع پیدا کنند.

WP AJAX Edit Comments

افزونه نظرات آژاکس: این افزونه با ایجاد فضایی کاربر پسند و بصورت آژاکس (AJAX) مدیران سایت را قادر به مدیریت نظرات میسازد.

Custom Smileys

افزونه شکلک در نظرات: این افزونه به نظردهندگان سایتتان امکان استفاده از شکلک ها در نظرات را می دهد.

Live Comment Preview

افزونه پیشنمایش زنده نظر: این افزونه به کاربران سایت کمک می کند تا قبل از ارسال نظر، پیشنمایش آن را بصورت زنده مشاهده کنند و تغییرات دلخواهشان را اعمال نمایند.

Top Commentators Widget

افزونه بیشترین نظرگذارندگان: این افزونه در سایدبار سایت شما نام کسانی را که تعداد بیشتری نظر گذاشته اند به همراه تعداد نظر به ترتیب به نمایش در می آورد.

Comment Relish

افزونه خوشامد گویی: این افزونه به کسانی که برای نخستین بار در سایت شما نظر بگذارند، متن مورد نظر شما را ایمیل خواهد کرد.

Dofollow

افزونه Dofollow کردن نظرات: لینک هایی که در نظرات وردپرس ثبت می شوند به طور پیش فرض Nofollow خواهند بود. این افزونه برای احترام به نظر گذارندگان لینک های آن ها را (Dofollow) خواهد کرد و گوگل برای لینک ها اعتبار مثبت در نظر خواهد گرفت.

AuthorHighlight

افزونه نظرات مدیر: این افزونه نظرات مدیر را بوسیله تغییر رنگ از دیگر نظرات متمایز می سازد.

TinyMCEComments

افزونه ادیتور نظرات: این افزونه ادیتور را برای نظرات فعال می کند و نظر گذارندگان می توانند به نظر ارسالی خود افکت و رنگ اضافه کنند.

Quoter

افزونه نقل قول در نظرات: با کمک این افزونه نظرگذارندگان قادر خواهد بود از نظرات دیگر قسمتی را نقل قول کنند و نظر خود را اعلام نمایند.

جلوگیری از اسپم و جفنگ

Akismet

افزونه اکیسمت: افزونه ای که نیازی به توضیح ندارد و جزو چند افزونه ای است که به طور پیشفرض همراه با وردپرس ارائه می شود.

Enhanced WP Contact Form

افزونه تماس با ماحفاظت شده: این افزونه به کاربران شما اجازه می دهد بدون هیچ دردسری با شما تماس برقرار کنند. ضمن اینکه ایمیل های جفنگ برای شما ارسال نخواهد شد.

Defensio

دیفینو: این افزونه مانند اکیسمت جلوی نظرات اسپم را می گیرد و آنها را بلوکه می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *