خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

رفع مشکل wp-jalali/assets/css/wysiwyg-rtl.css در ادیتور متن وردپرس

wysiwyg

زمانی که وردپرس خود را به نسخه ۴٫۸ بروزرسانی کرده باشید قطعا در ادیتور متن با ارور زیر مواجه خواهید شد.

Failed to load content css: https://fullkade.com/wp-content/plugins/wp-jalali/assets/css/wysiwyg-rtl.css

Failed to load content css: https://fullkade.com/wp-content/plugins/wp-jalali/assets/css/wysiwyg.css

نگران نباشید راه حل از آن چه فکر میکنید آسان تر است 

تقویم جلالی چیست ؟

همانطور که می دانید هسته ی وردپرس و برنامه نویسی آن به زبان انگلیسی صورت گرفته است .اما اکنون به چندین زبان مختلف ترجمه شده است .و به راحتی می توانید آن را به زبان شیرین فارسی استفاده نمایید . در این میان با توجه به میلادی بودن تاریخ هسته ی اصلی وردپرس نیز ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد. در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای وردپرس را داریم .که توسط آن قادر به فارسی سازی زبان سایت وردپرسی خود و پیشخوان وردپرس خواهید بود.

همه ی این هم تنها به خاطر تابعی است که برای اضافه کردن CSS خاص خود به ویرایشگر استفاده می‌شود. فکر میکنم اسم این تابع که add_editor_style هست و درون فایل theme.php واقع در داخل پوشه wp-includes قرار دارد.

و وظیفه آن افزودن CSS خاص به ویرایشگر و به نحوی توسعه‌داده شده است که در صورتی که وبسایت استفاده کننده از آن راست به چپ باشد .( همون فارسی شده خودمون) نام فایل را با افزودن عبارت -rtl تغییر داده و هر دو فایل را فراخوانی کند.

این مشکل به دلیل عدم وجود فایل wysiwyg-rtl.css و یا wysiwyg.css می باشد. در هاست به مسیر زیر بروید:

اگر قبلا تغییراتی را ایجاد نکرده باشید. در این مسیر اسم یکی از فایل ها wysiwyg.css میباشد.در این پوشه هردو فایل نامبرده شده باید موجود باشند .یعنی از یکی از آنها کپی گرفته و نام آنرا عوض میکنیم!

پس تنها کافیست دو فایل با نام های wysiwyg.css و wysiwyg-rtl.css در مسیر گفته شده موجود باشند. (محتوای آنها مانند هم است)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *