خانه » بازی » بازی کامپیوتر » استراتژیک » دانلود بازی جنرال ۱و۲ – GENERALS 2 – GENERALS 1

اختلاف و درگیری گوگل و فیس‌ بوک بالا گرفت

درگیری و اختلاف نظر بین فیس بوک و گوگل روز جمعه به دنبال اتخاذ تصمیم جدیدی از سوی گوگل بالا گرفت.

به گزارش الکترونیستا، گوگل دیروز اعلام کرد که دیگر به فیس بوک اجازه نمی دهد به طور یکطرفه سرویس های خود را با استفاده از اطلاعات موجود در بخش تماس های گوگل یا Google contacts به روز کرده و اطلاعات موجود در آنها را با Google contacts همگام سازد.

 

گوگل اعلام کرده که همگام سازی اطلاعات از این طریق از این به بعد تنها در صورتی امکان دارد که انتقال اطلاعات به طور دو طرفه انجام شده و گوگل هم به طور متقابل به اطلاعات موجود در فیس بوک برای به روزرسانی و همگام سازی دسترسی داشته باشد.

این تصمیم گوگل به طور قطع به ضرر فیس بوک تمام می شود، زیرا این شرکت تاکنون به راحتی می توانست به فهرست تماس های موجود در گوگل که مربوط به میلیون ها کاربر بود دسترسی داشته باشد، اما در مقابل برای صدور اطلاعات سختگیری های گسترده ای را در نظر گرفته بود.

هنوز مشخص نیست علت واقعی این تصمیم گوگل چیست، اما برخی کارشناسان معتقدند نگرانی های تجاری و رقابت های اقتصادی دلیل اصلی این مساله است و نه نگرانی از به خطر افتادن حریم شخصی کاربران و افشای اطلاعات خصوصی آنان.

این در حالی است که فیس بوک در هفته های اخیر به علت درز اطلاعات شخصی کاربارن از طریق برنامه های کاربردی ثالث باز هم مورد انتقاد قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *